Gwenette Martha geliquideerd Amsterdamseweg - Amstelveen 22-05-2014

Auteur Topic: Gwenette Martha geliquideerd Amsterdamseweg - Amstelveen 22-05-2014  (gelezen 20794 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Citaat van: RS6 link=msg=1269924 date=1400796412
Citaat
De politie heeft de identiteit nog niet bevestigd.
Bron: AT5.nl

AMSTELVEEN

Topcrimineel Gwenette Martha is donderdagavond op de Amsterdamseweg in Amstelveen doodgeschoten. Dat bevestigt een medewerker van de politie tegenover RTV NH.

Op een foto is Martha met bloedvlekken te zien. Wat er precies is gebeurd, is nog niet duidelijk. Volgens ooggetuigen zouden er meerdere schoten zijn gelost op de hoek van de Van Spaenstraat en de Amsterdamseweg. Buurtbewoners omschrijven het schieten als 'machinegeweervuur.'

Tussen Amstelveen en Amsterdam staan er om de 100 meter politieauto's te posten. Ook is een politiehelikopter geland.

De mogelijke vluchtauto zou uitgebrand zijn gevonden in Diemen.
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Het Parool ‏@parool
'Ik hoorde korte salvo's, ik rook de kruitdamp. Ik zag iemand op straat liggen, met zijn buik ontbloot. Veel bloed.'http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3659897/2014/05/22/Gwenette-Martha-doodgeschoten-in-Amstelveen.dhtml
00:39 - 23 mei 2014
Samen sterk in de hulpverlening!


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: Live link=msg=1269941 date=1400798808
Het Parool ‏@parool
'Ik hoorde korte salvo's, ik rook de kruitdamp. Ik zag iemand op straat liggen, met zijn buik ontbloot. Veel bloed.'http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/3659897/2014/05/22/Gwenette-Martha-doodgeschoten-in-Amstelveen.dhtml
00:39 - 23 mei 2014

Als de salvo's echt kort waren (en vlug) dan zou dit kunnen duiden op een volautomatisch vuurwapen met burst stand.
Burst stand is een aantal schoten (meestal 3) bij 1x de trekker overhalen. Dit aantal is een vast fabrieksaantal.
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Citaat van: rens link=msg=1269943 date=1400799580
Als de salvo's echt kort waren (en vlug) dan zou dit kunnen duiden op een volautomatisch vuurwapen met burst stand.
Burst stand is een aantal schoten (meestal 3) bij 1x de trekker overhalen. Dit aantal is een vast fabrieksaantal.

Aan de hulzen t.p. te zien, zijn het kalashnikov's geweest.
Ik was 2 weken geleden nog in Odessa, daar koop je die dingen voor €175 op de markt....

Ik hoef hier niet uit te leggen dat de pakkans gering is, als je terug gaat met de auto. En een kofferbak vol met "gereedschap" mee terug neemt.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Citaat van: rens link=msg=1269934 date=1400797396

Onderstaande schade, lukt dat met een normaal vuurwapen (formaatje dienstpistool)?
Jeroen Morrenhof ‏@jeroenmorrenhof
Kogel in huis van overburen bij #liquidatie in #amstelveen pic.twitter.com/Dp7V0jrbCA

Voor mij is er geen schatting te maken van de grootte van het gat - ik ben geen doe-het-zelver. De ondergrond lijkt mij iets van gips.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
@ Tom78:

Ziet dit er bekend uit (minus dat bovenste gedeelte wel te verstaan)?



Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
p2kflex
02:49:48 23-05-14GROUP-1amsterdamseweg afgesloten ivm politieonderzoek
0120095MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Ambulances Totaal)
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349


Fotoserie te zien op: www.michelvanbergen.nl


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349


Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Citaat van: Bernt link=msg=1269927 date=1400796718
Persinfo?

http://www.at5.nl/artikelen/128135/schutter-amstelveen-gebruikte-mogelijk-kalasjnikov