Middel waterongeval (auto te water) Kanaaldijk-West - Abcoude 25-05-2014

Auteur Topic: Middel waterongeval (auto te water) Kanaaldijk-West - Abcoude 25-05-2014  (gelezen 4533 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Misschien ingelicht door de familie.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Thor link=msg=1270701 date=1401086051
De politie schrijft dit vermoeden wel snel na het overlijden van de man op. Geen sprake van onwelwording oid.
Waarom wordt er zo snel het vermoeden van zelfdoding geschreven. Lijkt mij geen prettig idee voor eventuele familie als het te water rijden mogelijk toch een andere oorzaak heeft gehad.

Briefje gevonden, geen remsporen, bijzondere locatie, n.a.v. info van juist de familie. Ik ga er bijna automatisch vanuit dat de politie weet wat ze melden en dus ook goed gefundeerd hebben.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1270708 date=1401090265
Briefje gevonden, geen remsporen, bijzondere locatie, n.a.v. info van juist de familie. Ik ga er bijna automatisch vanuit dat de politie weet wat ze melden en dus ook goed gefundeerd hebben.

De politie is nooit zo rap met het uitspreken van vermoedens c.q. spreekt vrijwel nooit vermoedens uit, zeker niet zo kort na een calamiteit met dodelijke afloop. Er kunnen toch diverse oorzaken zijn varierend van onwelwording, uitwijken voor een vogel..... tot een of ander technisch mankement aan de auto.
Ook vind ik een dergelijke uitspraak aan de hand van info van de familie binnen toch wel een zeer korte tijd wel opmerkelijk/onverstandig zonder dat er door de politie nader uitgebreid onderzoek is gedaan.
Dit soort berichten inzake vermoedens door de politie kom je toch maar betrekkelijk weinig tegen, zeker omdat het eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Citaat van: Thor link=msg=1270716 date=1401091473
De politie is nooit zo rap met het uitspreken van vermoedens c.q. spreekt vrijwel nooit vermoedens uit, zeker niet zo kort na een calamiteit met dodelijke afloop. Er kunnen toch diverse oorzaken zijn varierend van onwelwording, uitwijken voor een vogel..... tot een of ander technisch mankement aan de auto.
Ook vind ik een dergelijke uitspraak aan de hand van info van de familie binnen toch wel een zeer korte tijd wel opmerkelijk/onverstandig zonder dat er door de politie nader uitgebreid onderzoek is gedaan.
Dit soort berichten inzake vermoedens door de politie kom je toch maar betrekkelijk weinig tegen, zeker omdat het eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.
Speculaas Speculaas....

Ze gooien die informatie echt niet zomaar op internet hoor. Wie weet is er al een zoektocht gestart naar het slachtoffer n.a.v. een gevonden afscheidsbrief thuis, en is dit een gevolg daarop. Dan is 1+1 2. Wie zal het weten... Ook ik ga nu de speculaas in, maar alleen om een voorbeeld te geven. Er kan zoveel aan de hand zijn. Ik zou me er niet te druk om maken. Als er ook maar een aanwijzing is dat er sprake is van 'meer', zullen ze echt geen vermoedens van een zelfdoding naar buiten brengen.
If you can dream it, you can do it.


Regio14.nl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
    • Regio14.nl Actueel nieuws voor Gooi en Vechtstreek
Citaat van: Thor link=msg=1270701 date=1401086051
De politie schrijft dit vermoeden wel snel na het overlijden van de man op. Geen sprake van onwelwording oid.
Waarom wordt er zo snel het vermoeden van zelfdoding geschreven. Lijkt mij geen prettig idee voor eventuele familie als het te water rijden mogelijk toch een andere oorzaak heeft gehad.

Ik kan u melden dat toen de auto uit het water werd gehaald de politie gelijk een mes heeft veilig gesteld.
Dit mes scheen ook gebruikt te zijn..
Dus die vermoedens geloven wij wel. Maar het twitter bericht is inderdaad wel opmerkelijk. je kan iets vermoeden maar voordat je het de wijde wereld in gooit moet je het zeker weten...


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Regio14.nl link=msg=1270879 date=1401123457
Ik kan u melden dat toen de auto uit het water werd gehaald de politie gelijk een mes heeft veilig gesteld.
Dit mes scheen ook gebruikt te zijn..
Dus die vermoedens geloven wij wel. Maar het twitter bericht is inderdaad wel opmerkelijk. je kan iets vermoeden maar voordat je het de wijde wereld in gooit moet je het zeker weten...

Bedankt voor jullie toelichting, duidelijk.

En over dat twitter bericht, ik blijf mij afvragen wat de zin van dit bericht is.