GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Grote hulpverlening i.v.m. noodweer (weeralarm) Pinkpop - Landgraaf 09-06-2014  (gelezen 127780 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Markoio

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Citaat van: Red link=msg=1275040 date=1402340362
Nee, dat zeker niet. Maar er was wel een behoorlijke indicatie. Je zal nooit en te nimmer een 100% voorspelling krijgen. De vraag is hoe veel risico je wil nemen.

Precies.....en daarom hebben er vanmiddag een club kundige(ROT, BT, Organisator) en vooral ook verantwoordelijken(Smeets en BGM) waarschijnlijk met het zweet tussen de bilnaad een besluit genomen.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: Markoio link=msg=1275052 date=1402340724
en vooral ook verantwoordelijken(Smeets en BGM) waarschijnlijk met het zweet tussen de bilnaad een besluit genomen.
Juist, en als ik de tweets van onder andere die Smeets doorlees, en de excuses die inmiddels al gemaakt zijn, dan vraag ik me af of dit het juiste besluit is geweest.

Ik ben benieuwd naar de beweegredenen van het besluit en op welke informatie deze beslissing genomen is, maar ik verwacht niet dat we daar ooit nog wat over te horen krijgen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat van: petre link=msg=1275045 date=1402340613
Waarvoor? Voor zonnekracht om in te smeren? Ik zie geen waarschuwing voor gevaarlijk weer namelijk..
Het zijn inderdaad de stippeltjes die ik in mijn bericht toevoegde , die nog nader ingevuld moeten worden  998765
(mijn wijze de waarheid laten zien - en spreken )
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Nieuws van af pinkpop: Metallica gaat gewoon spelen en speelt de volledige set.

bron: 3fm


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Ik zit me persoonlijk af te vragen, of ik als bezoeker wel naar huis gegaan was ook in deze situatie. Ik had de bui ook gewoon afgewacht en waarschijnlijk had ik het gewoon heel spannend gevonden en gedacht "dit wordt een mooi verhaal voor thuis."  en was blijven genieten van de optredens in een nat pak. Mijn ervaring met multivariate statistics zou me gerust stellen dat ik er in zo een grote massa wel zonder kleerscheuren vanaf zou moeten komen....


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Er zullen morgen best een hoop mensen verkouden zijn, maar verder valt het gelukkig mee...
CN NRK


Walker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 796
De (professionele) meteorologische informatie is voor iedereen beschikbaar. Met in het achterhoofd de ramp van Pukkelpop en de verantwoordelijkheid voor 67.000 bezoekers (dus vele malen meer dan op Pukkelpop!) is zou het voor mij vrij eenvoudig zijn: Better save than sorry. En dus vroegtijdig afblazen en zorgen dat de bezoekers ruim voor 19:00 van het terrein zijn. Desnoods trek je dé hoofdact maar een paar uur naar voren. Daarna gaat het publiek dan toch wel uit zichzelf weg.
Mister Livingstone, I presume?


Bas89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Mensen er is hier maar 1 woord op zijn plaats in deze discussie en dat is achteraf.
zoals altijd makkelijk is achteraf... de hulpdiensten hebben de keuze gemaakt op basis van feiten waar ze op dat moment vanuit moesten handelen, en ik denk dat ze dat prima hebben gedaan want al die mensen gaan nog een leuke afsluiter tegemoet!

En daarbij... ga een reacties terug lezen van een uur of 4,5 6... de mensen die nu naar alles en iedereen wijzen heb ik toen ook geen reacties zien plaatsen met daarin: het zou verstandig zijn pinkpop af te gelasten oid...  ;)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Gerrit Hiemstra ‏@GerritHiemstra
5 min.
KNMI: #Weeralarm (code rood) beëindigd. Nu nog code oranje in Noord-Brabant, Limburg en Gelderland. In de rest van het land code geel


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Citaat van: Bas89 link=msg=1275070 date=1402341301


En daarbij... ga een reacties terug lezen van een uur of 4,5 6... de mensen die nu naar alles en iedereen wijzen heb ik toen ook geen reacties zien plaatsen met daarin: het zou verstandig zijn pinkpop af te gelasten oid...  ;)
Die konden toen mss niet reageren????
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-