GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014

Auteur Topic: GRIP 2 Vlucht MH17 onderweg van Schiphol naar Kuala Lumpur neergeschoten - Oekraine 17-07-2014  (gelezen 199452 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Er gaan continu koel/vriestransporten door de lucht. Dat zal het probleem niet zijn denk ik.


Fireball

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,747
Citaat van: GLZ link=msg=1285146 date=1405973596
Ik kan me voorstellen dat ze een vrieshuis of vrieswagens hiervoor gebruiken. Ze hoeven niet in het gebouw van het NFI opgeslagen te worden.

Op en rondom Schiphol is voldoende koelcapaciteit beschikbaar, o.a. t.b.v. de bloemen(veiling) in Aalsmeer. Daarnaast kan e.e.a. op Schiphol relatief makkelijk afgeschermd worden voor pers en publiek. In diverse rampbestrijdingsplannen is dit terug te vinden.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Denk dat in de meeste Gerechtelijke Laboratoria de koelcapaciteit beperkt is.In het Duitse Keulen heeft men met het oog op vliegtuigcrashes op het nabijgelegen vliegveld hier wel rekening mee gehouden.In de nieuwbouw is in de koelruimte in de kelder plaats voor 600 slachtoffers.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
In dit soort uitzonderlijke tragische gevallen kan er ineens heel veel hoor, in ons land. En daar mogen we best beetje trots op zijn. Er gaat gewoon een pot geld open.


guest12562

  • Gast
Eindelijk ferme taal van Timmermans hier raakt hij wat mee!


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
'Rebellen houden zich aan wapenstilstand rond rampplek'

http://www.nu.nl/buitenland/3834006/rebellen-houden-zich-wapenstilstand-rond-rampplek.html

Opmerkelijke wendingen, zowel in het gedrag van die separatisten (lokaal) als de reacties van Rusland (VN).


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
De trein met lichamen is inmiddels vertrokken naar Charkov. Rond middernacht zou hij daar aan moeten komen. Dan worden ze daar "gescand" en gaan ze met een Hercules op transport naar NL. Australie stuurt een Hercules deze kant op met een team om te helpen met de identificatie en om later hun overleden slachtoffers weer terug te brengen naar Australie.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Thor link=msg=1285168 date=1406006100
'Rebellen houden zich aan wapenstilstand rond rampplek'

http://www.nu.nl/buitenland/3834006/rebellen-houden-zich-wapenstilstand-rond-rampplek.html

Opmerkelijke wendingen, zowel in het gedrag van die separatisten (lokaal) als de reacties van Rusland (VN).

Ik vind vooral opmerkelijk dat eerst wordt geroepen dat Rutte niks doet, de regering niks doet. En na flink wat stille diplomatie blijkt dat stilte de (enige) juiste oplossing te zijn geweest. Door niet gelijk groots te gaan beschuldigen en landen ter verantwoording roepen heeft de Nederlandse regering het voor elkaar gekregen dat morgen/overmorgen alle lichamen in Nederland zijn.

De juiste keuzes zijn gemaakt en met de toespraak van Timmermans in de VN-raad blijkt dat er ècht alles aan gedaan wordt én is.
De toespraak: http://nos.nl/video/677806-emotionele-toespraak-timmermans-vnveiligheidsraad.html
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
De trein schijnt nu rond het middaguur in Charkov aan te komen, aldus Radio 1.


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Het is niet zo vreemd dat ze nu ineens gaan meewerken, ze krijgen een bak stront over zich heen en zowel de rebellen als de russen hebben een PR-probleempje. Als ze dit doorzetten dan heeft niemand zin om hun "volksrepubliek" te zien als iets waar ze rekening mee willen houden.
Ik hoop alleen dat er nog iets van bewijsmateriaal gevonden gaat worden. Niemand ontkent dat het vliegtuig is neergeschoten. Nu is het alleen de vraag wie dat deed...