Ik rijd danwel niet op zo'n rode auto met luchthoorns, maar het interesseert mij echt niet, of iemand doorheeft dat ik ''prio1'' door een woonwijk rijd midden in de nacht, diezelfde personen staan er ook niet als ik een aanrijding veroorzaak, doordat ik alleen met blauw reed .... Diezelfde personen zijn dan waarschijnlijk wel de eerste die op bepaalde website's zonder stijl reacties achterlaten
Mooi gesproken!
Daarbij zijn de klagers meestal de personen die het hartste schreeuwen als de brandweer niet binnen 30 seconden op de stoep staat.
De IDIOTEN van de brandweer! Stelt u het alstublieft eens voor, u woont langs een drukke hoofdweg.
Midden in de nacht, laten we zeggen rond 03.00uur, komt daar met toeters en bellen een brandweerwagen met VRIJWILLIGERS aan uw huis voorbij.
U wordt daar wakker van en misschien denkt u wel: “oei, hopelijk zijn die nog op tijd”.
of
“Nou ja! Moet die brandweer nou met al die toeters en bellen rijden op dit tijdstip!!!”
of (meest waarschijnlijk)
“Moeten die “IDIOTEN” nou zo’n herrie maken midden in de nacht!!!”
Maar hebt U er wel eens aan gedacht dat die “IDIOTEN”, vijf minuten geleden nog net zoals U
vredig in hun bed lagen te slapen voordat ze door hun pieper met veel lawaai werden wakker gemaakt?
Hebt U er wel eens aan gedacht dat die “IDIOTEN” ook ’s-morgens om zes uur weer uit bed moeten om naar hun werk te gaan net als U?
Hebt U er wel eens aan gedacht dat die “IDIOTEN”, wanneer ze na twee of drie uur weer in bed vallen,
alleen nog maar slecht kunnen slapen, omdat je maar half zo goed weer inslaapt als je zojuist een mens uit een brandend huis hebt gered,
of omdat je net een zwaar gewond (of nog erger) persoon uit een voertuig heb moeten bevrijden.
Ondertussen denken de brandweerlieden in die brandweerwagen zelf:
“WAAROM EN VOOR WIE DOE IK, “IDIOOT”, DIT EIGENLIJK”!!
Bovenstaande is copy paste, maar o zo waar!