Gebruik van brandweerlogo's/brandweerbordjes door (regionale) brandweerfotografen

Auteur Topic: Gebruik van brandweerlogo's/brandweerbordjes door (regionale) brandweerfotografen  (gelezen 56047 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

sizzurp

• Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
ja best lullig misschien een wit bordje nemen met oranje striping ofzo en dan fotograaf voor de brandweer denk dat dat minder probleem is
het punt is dat bordje die jij in bezit had misleid de hulpverleners ter plaatse waardoor jij onterecht toegang hebt tot het betreden van plaats delict en onder het mom van "doet zich voor als brandweer"
maarja je moet wat doen om mooie fotos te kunnen maken ik zou zeggen bestel een nieuwe en gewoon aan je laars lappen .

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Belachelijke opmerking. Straks word je aangehouden. En dan? Maak je never foto's meer bij een incident, alsof je met deze onzin wat bereikt bij de hulpverleners!!
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

Gast

• Gast
...ik zou zeggen bestel een nieuwe en gewoon aan je laars lappen .

en dat zeg jij als medewerker bij de douane?  ::)  ::)

Kleine tip, staat ook in de forumregels, let bij je antwoorden op grammatica en leestekens, hoofdletters en komma's en punten in je zinnen leest een stuk makkelijker

mike

• Senior gebruiker
en dat zeg jij als medewerker bij de douane?  ::)  ::)

Nou kan je een ding vertellen deze meneer werkt helemaal niet bij de douane. De afdeling die hij aan geeft bestaat helemaal niet.

gr
Mike

LarsAmbu

• Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
Nou kan je een ding vertellen deze meneer werkt helemaal niet bij de douane. De afdeling die hij aan geeft bestaat helemaal niet.

gr
Mike
Geeft hij uberhaupt een afdeling aan? :-X ???
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------

mike

• Senior gebruiker
Geeft hij uberhaupt een afdeling aan? :-X ???

Ja, alleen dat bericht is al verwijderd........

sizzurp

• Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
Ja, alleen dat bericht is al verwijderd........

Het HARC-team een samenwerkingsverband van de zeehavenpolitie, de douane, de FIOD, en het Openbaar Ministerie.

Maar goed, ik zeg dit niet vanuit mijn positie gezien ik zeg dit vanuit het oogpunt als zijnde fotograaf.
Je wilt mooie actie foto's maken daar moet je wel is wat voor doen, je mag op mij fitten als je wilt maar laten we on topic blijven.

Regio 23-Noord

• Junior gebruiker
  • **
Wellicht nu een bordje voor de ruit doen: "Politie Perskaart Houder" of simpelweg: "PERS"..?

Een dergelijke kaart krijgt men bij de officiele politie pers kaart. Deze kaart is gekleurd in de kleur die de PPK ook heeft.
Daarop staat met grote letters PERS en een jaartal waar de PPK in geldig is.

Van mij mogen alle 112 site houders en 112 cowboys die geen officiele PPk hebben op de beschreven manier aangepakt worden.
Een PPk houder moe vaak zijn brood verdienen met zijn of haar beeldmateriaal. De vele 112 figuren, meestal hobbyisten, GEVEN hun
geschoten kiekjes GRATIS aan de media, vaak ui naamsgeilheid. Wij, BEROEPSPERSMENSEN hebben het nakijken.

Dinges

• Senior gebruiker
Paard en wagen zijn tegenwoordig ook bijna overbodig geworden...

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Een dergelijke kaart krijgt men bij de officiele politie pers kaart. Deze kaart is gekleurd in de kleur die de PPK ook heeft.
Daarop staat met grote letters PERS en een jaartal waar de PPK in geldig is.

Van mij mogen alle 112 site houders en 112 cowboys die geen officiele PPk hebben op de beschreven manier aangepakt worden.
Een PPk houder moe vaak zijn brood verdienen met zijn of haar beeldmateriaal. De vele 112 figuren, meestal hobbyisten, GEVEN hun
geschoten kiekjes GRATIS aan de media, vaak ui naamsgeilheid. Wij, BEROEPSPERSMENSEN hebben het nakijken.
Ik denk dat jij zelf goede afspraken moet maken met de media die daardoor jou foto's niet afneemt. Die zijn in mijn ogen nét zo fout als de "gratis hobbyfotograaf"...  :|