Dan bekijk je het dus helemaal verkeerd, er zit helemaal geen gewone, middenbouw, pomp op.
Geen aanvalsslangen ? (1800 meter slang aan boord) verdeelstukken zie overige foto's en straalpijpen zat als het moet.
Ken jij dat voertuig dan buiten deze plaatjes, als ik het zo zie is die grote inlaat links onder in de kast de inlaat van een gewone centrifugaalpomp met daarnaast de de persuitlaat.
En waarom liggen in de slangenruimte ook nog eens 3 zuigslangen bovenin waar je met een dompelpomp niets aan hebt
leg eens uit.
Dat zijn 1800 meter toevoerslangen en 0 meter aanvalsslang 0 straalpijpen en 0 verdeelstukken ook op de overige foto's niet aanwezig zeg maar eens waar jij die dingen op in dit voertuig ziet, laat zien.
Ook wordt een een voertuig pas een AS in brandweertermen als er een "normale" pomp is ingebouwd.
Anders zou dit voertuig een DP/SL zijn geweest.
Je kunt wel heel veel beweren maar de foto's bewijzen in deze casus het tegendeel in mijn ogen.
Voor een leek in de brandweerwereld blaas je naar mijn mening wel heel erg hoog van de toren, terwijl je in mijn ogen af en toe,van toeten noch blazen weet.