Huisvesting tijdens opleiding

Auteur Topic: Huisvesting tijdens opleiding  (gelezen 27456 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Robbienio

• IVK | Surveillant VP | N5 aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #70 Gepost op: 5 november 2014, 10:55:39
Ik ben ondertussen medisch en antecedenten goedgekeurd, en wacht nog op arbeidsvoorwaarden/aanstellingsgesprek.

Wel mijn bedoeling om ook naar Apeldoorn te gaan doordeweeks (kom uit NH). Ik ga pas was zoeken nadat ik weet of korps iets regelt c.q. wat voor vergoeding ervoor is.
Maar zal dit forum blijven volgen, eens kijken of we met mede-hulpverlening forum leden wat op kunnen zetten.

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 28 december 2014, 20:10:17
Ik wil dit topic een kleine bump geven. Eind januari begin ik in Apeldoorn (N5 verkort), ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen eind januari starten en of jullie huisvesting gaan regelen in Apeldoorn. Zo ja, misschien kunnen we dat dan samen doen! Laat het mij weten!

SidoB

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #72 Gepost op: 7 januari 2015, 11:18:44
Citaat van: LuukPol link=msg=1317786 date=1419793817
Ik wil dit topic een kleine bump geven. Eind januari begin ik in Apeldoorn (N5 verkort), ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen eind januari starten en of jullie huisvesting gaan regelen in Apeldoorn. Zo ja, misschien kunnen we dat dan samen doen! Laat het mij weten!

Hee Luuk. Ik ben ook van plan om huisvesting te regelen voor de opleiding. Anders moeten we het hier volgende week tijdens de kennismaking verder over hebben?

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #73 Gepost op: 7 januari 2015, 14:11:39
Goed idee. (zie ook PM).