De laatste tijd zie ik regelmatig in de avonduren bv ook Gooi en Vecht worden ingezet in Almere (gisteravond bv. 2x).
Tsja, als je dit op P2000 baseert dan kun je deze constatering schrappen. Je hebt namelijk geen inzicht in de redenen en je hebt geen vergelijkingsmateriaal. Enerzijds, ambulances van G&V kunnen reeds in Flevoland rijden voor een eerdere overplaatsing en na vrijmelding ingezet worden voor een A1/A2 in het gebied waar ze op dat moment zijn. Anderzijds, ambu's uit G&V kunnen inderdaad bijspringen in Flevoland, maar aangezien de Flevolandse ambu's geen P2000 gebruiken, kun je niet zien hoe vaak zij naar G&V rijden.
Zeker sinds de gezamenlijke meldkamer voor Haaglanden en Hollands Midden zie ik regelmatig inzetten in elkaars regio. Maar dan dus wel over en weer en dat zie jij dan weer niet.
In mijn woonplaats Zoetermeer is de bezetting volgens mij gelijk als bij jullie in Almere. Ook hier zijn de ambu's regelmatig "op", dat kan overal in het land gebeuren. Dan moet hij helaas van verder komen, of als het een beetje mee zit dan staat er misschien een ambu uit een ander gebied VWS, ook dat zie je dan (bij jou in de regio) weer niet via P2000.