Politiemedewerkers verdacht van corruptie bij aanbesteding dienstauto's en portofoons

Auteur Topic: Politiemedewerkers verdacht van corruptie bij aanbesteding dienstauto's en portofoons  (gelezen 40271 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
Ik ben daar nog niet zo zeker van, dat het PON zou kunnen gaan worden.
Als er een strafzaak komt, zal ook PON de dans niet ontspringen en ik denk niet dat de politie in zee zal gaan met een bedrijf wat in opspraak is geraakt.

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Citaat van: Bert65 link=msg=1297267 date=1411340504
Ik ben daar nog niet zo zeker van, dat het PON zou kunnen gaan worden.
Als er een strafzaak komt, zal ook PON de dans niet ontspringen en ik denk niet dat de politie in zee zal gaan met een bedrijf wat in opspraak is geraakt.

Je vergeet daarbij of je PON ervoor aansprakelijk kunt stellen of een overijverige vertegenwoordiger die een wit voetje wil halen....
Om PON als firma aansprakelijk te kunnen stellen zul je met hele harde bewijzen moeten komen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Bert65

• Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
De vertegenwoordiger zal zijn order (en de extra's) wel kenbaar hebben gemaakt of hebben moeten maken aan PON. Pon is daar mee accoord gegaan en was dus op de hoogte. Ik vermoed dat een BIBOP-achtige commissie wel een negatief advies zal geven. Wat er met dat advies gedaan wordt...

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Hoewel ik dat met je eens ben, zie ik dat er niet van komen.

Deze firma's zijn zo groot en sterk dat er wel een juridisch foefje is om er onderuit te komen.

zwelgje

• Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
De vertegenwoordiger zal zijn order (en de extra's) wel kenbaar hebben gemaakt of hebben moeten maken aan PON. Pon is daar mee accoord gegaan en was dus op de hoogte. Ik vermoed dat een BIBOP-achtige commissie wel een negatief advies zal geven. Wat er met dat advies gedaan wordt...

Tussen vermoeden en het juridisch bewijzen zit vaak een heel groot gat bij dit soort gevallen.

Bovendien weten we niet hoe de corruptie in de praktijk heeft plaatsgevonden, wie er bij betrokken waren, etc...

Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten

MNL-5200

• Senior gebruiker
Citaat van: HIT link=msg=1297263 date=1411338789
Pon is een ander verhaal, zoals al is gezegd is heel toevallig HONAC aangekocht net voor de aanbesteding.

ONZIN, honac was al 3 jaar onderdeel van de PON group.

HIT

• Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Citaat van: MNL-7200 link=msg=1297279 date=1411365110
ONZIN, honac was al 3 jaar onderdeel van de PON group.
Jij telt vanaf de aanbesteding, ik tel het voortraject om de aanbesteding ook mee.
Bij mijn weten is daar in totaal vier jaar over gedaan,  vanaf het ontstaan het idee tot de daadwerkelijke beslissing van de aanbesteding.

JJ75

• Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
Citaat van: HGL link=msg=1297242 date=1411327927
Waarom die koppen? Gewoon de mensen die verantwoordelijk zijn voor de contracten....... Maar wat je nu roept is alleen maar roepen......
Nu schijnen signalen over mistanden niet door de top opgepakt en aangepakt te zijn.

r1200gs

• Senior gebruiker
Via het wis worden de geluiden ook steeds harder dat ervoor de motoren ook een nieuwe aanbesteding komt. Dit met de vele problemen met het nieuwe blok.

PietjePuk

• Senior gebruiker
1600? Of de 1200LC?

Al zijn er met beide problemen natuurlijk...