Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 374200 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #170 Gepost op: 16 maart 2015, 17:39:43
Er zijn vacatures voor surveillant, helaas nog niet voor hoofdagent  :-\
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Maxdate

• Forum gebruiker
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #171 Gepost op: 17 maart 2015, 19:04:33
Twijfel tussen surveillant of agent.

Weet iemand of er eventueel vacatures voor agent vrijkomen?? in welk tijdsbestek....

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #172 Gepost op: 17 maart 2015, 19:05:08
Be patient.... O0

Hou overigens wel in je achterhoofd, óp het moment dat er vacatures komen, reageren er heel erg veel mensen. De kans dat je wordt aangenomen is daarmee een stuk kleiner. Er zijn lange tijd geen vacatures geweest dus Werving & Selectie pikt dan, laten we zeggen, de crème de la crème eruit.

Schroom dus niet om je, terwijl je wacht op een vacature bij de politie, te oriënteren op een andere baan. Verstandig is om wel iets te kiezen wat raakvlakken heeft met het politiewerk, of waar je in ieder geval profijt van zult hebben, mocht je later aangenomen worden! :)
If you can dream it, you can do it.

Maxdate

• Forum gebruiker
Reactie #173 Gepost op: 17 maart 2015, 19:09:17
Naja ik heb al het geluk dat ik een jaartje gediend heb.
Ben er tussen uit gegaan en wil nu wel weer graag terug. Dus ik weet waar ik over praat en hoe en wat.

Maar de twijfel is gewoon enorm. Ik zat in opleiding tot agent. Maar toen was ik 19 nu 23, dus was 20 dat ik eruit raakte.

Maar was gewoon even benieuwd wanneer er vacatures voor agent vrij komen  :)

Thnks in iedergeval

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #174 Gepost op: 17 maart 2015, 19:11:58
Citaat van: Maxdate link=msg=1337774 date=1426615757
Naja ik heb al het geluk dat ik een jaartje gediend heb.
Ben er tussen uit gegaan en wil nu wel weer graag terug. Dus ik weet waar ik over praat en hoe en wat.

Maar de twijfel is gewoon enorm. Ik zat in opleiding tot agent. Maar toen was ik 19 nu 23, dus was 20 dat ik eruit raakte.

Maar was gewoon even benieuwd wanneer er vacatures voor agent vrij komen  :)

Thnks in iedergeval

Vanwaar de politieopleiding gestopt destijds? PM mag ook! O0
If you can dream it, you can do it.

Maxdate

• Forum gebruiker
Reactie #175 Gepost op: 17 maart 2015, 19:14:06
Citaat van: Jims link=msg=1337778 date=1426615918
Vanwaar de politieopleiding gestopt destijds? PM mag ook! O0

Ik stuur je wel even een PB dit gaan we maar niet openbaar maken haha.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #176 Gepost op: 18 maart 2015, 08:27:01
Citaat van: Maxdate link=msg=1337779 date=1426616046
Ik stuur je wel even een PB dit gaan we maar niet openbaar maken haha.

Ik ben stiekum ook wel benieuwd wat jou reden was, wellicht als je het wil mag ik dan ook een PB.  ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #177 Gepost op: 18 maart 2015, 08:28:42
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1337870 date=1426663621
Ik ben stiekum ook wel benieuwd wat jou reden was, wellicht als je het wil mag ik dan ook een PB.  ::)
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #178 Gepost op: 25 maart 2015, 08:36:39
Goedemorgen,

Wat duurt het toch laaaaaaaang voordat er nieuwe vacatures worden opengesteld voor de regio Oost  - Nederland en dan voor de functie Hoofdagent.

Mei 2014 werden er vacatures gepubliceerd op een, naar mijn mening, beetje vreemde manier. De gene met het snelste internet kwamen er toen der tijd door :D

Ik was een van de gelukkigen en heb in de daarop volgende maanden alle stappen doorlopen zoals dat word verwacht. Iedere testdag weer hoorde ik aan het einde dat we een nieuwe afspraak gingen maken voor een volgende selectiedag. Tot de het aannamegesprek aan toe. Ook die heb ik positief afgerond echter was het op dat moment zo dat er meer mensen door waren naar het eindgesprek dan dat ze vacatures hadden.

De afspraak was dat als ze alle gesprekken hadden gevoerd en er meer mensen door waren dan dat ze vacatures hadden ze dan alle kandidaten naast elkaar zouden leggen en de beste 20! eruit zouden halen. Ze hadden maar 20 vacatures en er waren 100 mensen door naar het eindegesprek.

Ik kreeg 6 weken later bericht dat ik niet tot de beste 20 behoorde en dat ze mijn dossier voor 24 maanden 'on hold' hebben.

Komen er binnen die tijd en 24 maanden vacatures benaderen ze mij om te vragen of ik nog belangstelling heb.

Maaaaaaar... Hoeveel mensen liggen er op stapel? En, wanneer komen er weer vacatures? Het lijkt mij dat een organisatie als de politie toch wel verder vooruit kijkt dan 6 maanden en hun weten hoeveel plaatsen er gevuld moeten worden de komende jaren ivm natuurlijke uitstroom..

Iemand?

DieKleine

• Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #179 Gepost op: 25 maart 2015, 20:48:50
Goeie 's avonds,

Ik heb destijds (april 2014) gesolliciteerd op de functie van hoofdagent in de regio Limburg.
Bij ons hetzelfde verhaal... (te) veel positieve uitkomsten, te weinig plek.
Ook ik zit al 1 jaar te wachten op nieuwe vacatures.
Maar inderdaad... wanneer gaan die komen dan?
Gaan ze überhaupt nog wel komen dan?
Hoe groot is de groep wachtenden en op welke plek zit ik?
In augustus 2014 werd door het frontoffice nog verteld dat er in geheel 2015 geen enkele klas zal starten voor de regio Limburg niveau 4.
Ik heb na dit bericht geen contact meer gehad met het frontoffice.
Ze kunnen toch geen informatie geven.
Het lijkt me niet meer dan fair voor ons wachtenden om informatie te krijgen over je positie?
Dan weet je in ieder geval waar je wel en niet op kunt rekenen.