Goedemorgen,
Wat duurt het toch laaaaaaaang voordat er nieuwe vacatures worden opengesteld voor de regio Oost - Nederland en dan voor de functie Hoofdagent.
Mei 2014 werden er vacatures gepubliceerd op een, naar mijn mening, beetje vreemde manier. De gene met het snelste internet kwamen er toen der tijd door
Ik was een van de gelukkigen en heb in de daarop volgende maanden alle stappen doorlopen zoals dat word verwacht. Iedere testdag weer hoorde ik aan het einde dat we een nieuwe afspraak gingen maken voor een volgende selectiedag. Tot de het aannamegesprek aan toe. Ook die heb ik positief afgerond echter was het op dat moment zo dat er meer mensen door waren naar het eindgesprek dan dat ze vacatures hadden.
De afspraak was dat als ze alle gesprekken hadden gevoerd en er meer mensen door waren dan dat ze vacatures hadden ze dan alle kandidaten naast elkaar zouden leggen en de beste 20! eruit zouden halen. Ze hadden maar 20 vacatures en er waren 100 mensen door naar het eindegesprek.
Ik kreeg 6 weken later bericht dat ik niet tot de beste 20 behoorde en dat ze mijn dossier voor 24 maanden 'on hold' hebben.
Komen er binnen die tijd en 24 maanden vacatures benaderen ze mij om te vragen of ik nog belangstelling heb.
Maaaaaaar... Hoeveel mensen liggen er op stapel? En, wanneer komen er weer vacatures? Het lijkt mij dat een organisatie als de politie toch wel verder vooruit kijkt dan 6 maanden en hun weten hoeveel plaatsen er gevuld moeten worden de komende jaren ivm natuurlijke uitstroom..
Iemand?