Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 374204 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #240 Gepost op: 10 april 2015, 09:16:13
Ik hoop alleen dat deze mensen niet de deksel op hun neus krijgen. "We hebben al een keer geld in je gestoken" is een veelvoorkomende kreet. En heel eerlijk ook een beetje terecht.

Door jou aan te nemen zijn ze een vrijwilliger kwijt waar al geld in is gestoken en weer een nieuwe voor aangetrokken moet worden, terwijl ze ook een nieuwe sollicitant kunnen aannemen en dan een hoofdagent en een vrijwilliger hebben voor in totaal minder geld.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #241 Gepost op: 10 april 2015, 12:49:30
Helemaal top heb de bevestiging in de mail gekregen, Als ik door de brief selectie kom word ik binnen 2 wee na de 19e uitgenodigd voor bewust blauwe

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #242 Gepost op: 10 april 2015, 14:38:49
Eindelijk. Na een hele tijd wachten heb ik vandaag gesolliciteerd voor de functie hoofdagent binnen de eenheid Amsterdam O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #243 Gepost op: 10 april 2015, 14:44:09
Laten we allemaal hopen dat het gaat lukken !
@ Jasir / PWB
Hoe komen jullie aan die mooie balk in je onderschrift ? O0
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #244 Gepost op: 10 april 2015, 16:14:20
Veel succes PWB,

@ sjoerdiej http://forum.infopolitie.nl/images/stappen/stap1.png en als je het nummer na stap veranderd krijg je steeds een vollere balk ;)

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #245 Gepost op: 10 april 2015, 16:21:02
Citaat van: jasir link=msg=1342733 date=1428675260
Veel succes PWB,

@ sjoerdiej http://forum.infopolitie.nl/images/stappen/stap1.png en als je het nummer na stap veranderd krijg je steeds een vollere balk ;)

Dankje!
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

R0N4NN

• Student IVK
  • Forum gebruiker
Reactie #246 Gepost op: 10 april 2015, 16:59:06
Ook ik heb zojuist eindelijk gesolliciteerd! Bij de eenheid Noord-Nederland.  :D
En iedereen die nog meer gesolliciteerd hebben, succes!

MrCage

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #247 Gepost op: 11 april 2015, 14:30:20
Van de week ook gesolliciteerd naar de Hoofdagent in de regio Midden Nederland. Tevens had ik de sollicitatie lopen van Surveillant in de regio Amsterdam.
Ik heb dan ook contact opgenomen met Werving en Selectie en zij vertelde mij dat ik de sollicitatie van Surveillant gewoon door kan laten lopen, stel ik word uitgenodigd voor Hoofdagent dan zit ik al verder in het selectie traject en kan ik gewoon doorstromen richting Hoofdagent.

Goed geregeld al zeg ik zelf! Zeker ten opzichte van Defensie is dit velen malen beter want daar kan je maar op 1 vacature tegelijk solliciteren.
Ik ben benieuwd of ik ook voor deze uitgenodigd word!

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #248 Gepost op: 12 april 2015, 21:57:07
Citaat van: MrCage link=msg=1342980 date=1428755420
Van de week ook gesolliciteerd naar de Hoofdagent in de regio Midden Nederland. Tevens had ik de sollicitatie lopen van Surveillant in de regio Amsterdam.
Ik heb dan ook contact opgenomen met Werving en Selectie en zij vertelde mij dat ik de sollicitatie van Surveillant gewoon door kan laten lopen, stel ik word uitgenodigd voor Hoofdagent dan zit ik al verder in het selectie traject en kan ik gewoon doorstromen richting Hoofdagent.

Goed geregeld al zeg ik zelf! Zeker ten opzichte van Defensie is dit velen malen beter want daar kan je maar op 1 vacature tegelijk solliciteren.
Ik ben benieuwd of ik ook voor deze uitgenodigd word!

Zo moet het dan toch zeker gaan lukken  O0

SpaX

• Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
Reactie #249 Gepost op: 13 april 2015, 05:21:53
Allemaal succes gewenst!
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg