0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Yeah, ik heb mijn eindgesprek positief afgerond
Goed man!! Gefeliciteerd! Op naar de laatste loodjes!!
Ja Hoe snel werd jij benaderd voor de medische keuring?
Bij mij was de medische keuring een geval apart. Ik vond het best lang duren voordat ze me de oproep gaven. Tot ik op een ochtend aan het hardlopen was en gebeld werd door de doktersassistent met de vraag waar ik was. Bleek dat de brief die ze verstuurd zouden hebben ik nooit ontvangen had. Ik heb daarop gelukkig een nieuwe afspraak kunnen maken en vanaf dat moment duurde het voor mij nog 2 weken. Maar over het algemeen geloof ik dat het allemaal niet zo lang duurt voordat je bericht krijgt.Het wachten op de afspraak voor het thuisgesprek vond ik langer duren. Dat duurde voor mij 6 weken. Het gesprek had ik uiteindelijk afgelopen maandag.
Balen Louise maar de aanhouder wint. Aantal van mijn collega's waren eerste keer ook niet uitgenodigd / door test gekomen voor de politie en nu wel. Houd moed en het lukt je uiteindelijk!Sjoerd gefeliciteerd ! Heel veel succes
Gefeliciteerd man!
Gefeliciteerd Sjoerdiej!
Bedankt, jij wacht zeker nog in spanning op je uitnodiging voor deel A ?
Helaas voor de tweede keer niet door de briefronde gekomen.. Dit ondanks een aansluitende vooropleiding en anderhalf jaar straatervaring in een multiculturele omgeving, ook woon ik in de buurt van mijn geselecteerde regio. Zit me toch niet lekker! De brief kan het in ieder geval niet geweest zijn