Dat snap ik ook. Ben wel benieuwd of bekend wordt waardoor het misging. Ik ga ervan uit dat test starten van zo'n installatie met accu's wordt gedaan en niet per ongeluk op netspanning.
.. dat vraag ik me dus inderdaad ook af, kan me echt niet voorstellen dat de noodaggregaat met netspanning gestart kan worden, want dan zou dit naar mijn mening een waardeloos systeem zijn.
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze noodaggregaat geen zelfstandige energie voorziening heeft (start accu) want vanaf het ''ziekenhuis accupakket'' starten lijkt me ook niet echt de meest optimale uitvoering, die aggregaat moet onder alle omstandigheden zelfstandig kunnen starten en kunnen draaien.
Een leraar auto techniek heeft me ooit eens verteld dat sommige ziekenhuizen een V8 motor in de kelder hebben staan, vergelijkbaar met de motor van een Chevy ambu, als noodstroom voorziening.
In dit geval zien we dat het niet werkt, maar ik ben wel benieuwd wat er uit het onderzoek komt, want ik heb het idee dat de huidige informatie niet helemaal klopt. Wat heb je aan een noodaggregaat als deze vanaf een noodstroomvoorziening gestart moet worden terwijl deze noodstroom niet werkt, die aggregaat had als eerste moeten draaien, al was het maar als een soort back-up van het accupakket dat dan ook gelijktijdig kan worden bijgeladen.