Erg jammer Red, dat je zo laagdunkend over een forumlid denkt en schrijft!
Ben dan geen schrijver, maar het is toch echt een WAAR GEBEURD VERHAAL!!!!! Was gewoon benieuwd hoe anderen hier over dachten op het forum!
Man, doe eens even normaal! Ik ben absoluut niet laagdunkend en beweer nergens dat het verhaal uit de dikke duim is gezogen. Ik stel slechts wat vragen om de situatie duidelijk te krijgen. Om ze nog maar eens te herhalen: Ik ben benieuwd hoe je bij dit verhaal komt en wat jouw rol daar in is. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een verhaal van horen zeggen verschijnt wat later iets genuanceerder blijkt te liggen.
Ik vraag dus gewoon nogmaals wat jouw rol in dit verhaal is. Niet om je aan te vallen, maar wel om het verhaal in het juiste perspectief te kunnen zien. Om een goede mening te kunnen vormen (en die wil je kennelijk horen) is die nuancering wel van belang namelijk.
Volgens jou weet iedereen het toch! Alleen DE PRAKTIJK wijst anders uit!
Iedereen (met een rijbewijs) weet dat je alleen met een noodgeval mag stoppen op de vluchtstrook. Dat ze het zijn "vergeten" na hun theorie is een ander verhaal. Maar die basiskennis zit er hopelijk nog wel in, anders mogen ze van mij hun rijbewijs gelijk inleveren. In dit geval is er duidelijk sprake van een noodgeval overigens. Als je auto het begeeft dan kan je niet verder.
Maargoed ik ga verder met het onderwerp!
Kijk, dat is makkelijk. Gewoon de kritische vragen negeren en doorgaan in je eigen straatje. Ik stel de vragen gewoon opnieuw. In je eerste bericht lees ik dat een andere man uit een andere auto is komen helpen met duwen. Wie is die man? Hoe komt die man daar? En wat is zijn rol in dit verhaal? En dan nogmaals, heeft de bestuurder van de auto met pech of deze andere man de boete voor het lopen op de vluchtstrook gekregen?