Mijns inziens gedoemd te mislukken.....
Ik heb me aangemeld om wat meer te weten te komen de informatie op de website is minder dan minimaal.
Je zou verwachten dat je bijvoorbeeld zaken in moet geven omtrent je werkzaamheden en kennis maar je volstaat met je NAW gegevens. Van enig inzicht in de persoonlijke kunde en kennis van de deelnemers binnen het netwerk is dus geen sprake, hiermee is direct het ( IMO) eerste manco in het systeem bloot gelegd, men kan geen mensen oproepen met een specifieke kennis waar je voor je casus wel gericht gebruik van zou kunnen maken, ik bedoel je roept elke persoon op terwijl je misschien belang hebt bij alleen kraandrijvers of bankwerkers.
Door het oproepen van jan en alle man loop je dan het risico dat er veel mensen voor spek en bonen oproept en daar schuilt denk ik een heel groot gevaar dat mensen de interesse in het systeem verliezen.
Kort gezegd een gebrekkig en ondoordacht systeem zonder enige toegevoegde waarde.
Na de aanmelding dus ook direct weer afgemeld wat direct het tweede manco toont, er wordt nergens gevraagd waarom je je weer afmeld, mijns inziens amateuristisch van opzet dus.