GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014  (gelezen 99251 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Limburg @PolLimburg  ·   5 uur geleden
Vanavond in #OpsporingVerzocht een item over de brand in #Roermond en oproep voor insturen van foto's en video's van deze brand. Please RT

 
Gemeente Roermond heeft geretweet
 Politie Limburg @PolLimburg  ·  5 uur geleden
Vanavond in #OpsporingVerzocht een item over de brand in #Roermond en oproep voor insturen van foto's en video's van deze brand. Please RT
Gemeente Roermond @roermondnieuws   3 uur geleden
Heeft u foto's of video's van de #brand in #Roermond? Stuur deze naar de politie via https://www.politie.nl/melden/meldformulier.html …. Pls. RT
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Nu is de slangenhaakarmbak hier en leggen bij de scouting een slang in het water, pomp staat op de land en ze gaan volgens mij, zo te zien een vaste waternevel aanleggen, ze zijn vandaag weer 2x komen natspuiten.

Ook hebben ze die avond van de brand het hekwerk van scouting kapot geramd met een vrachtwagen om een pomp in de Maas te leggen. Ze hebben eerst het hek van het voormalig Shell-terrein open te maken maar deze kregen ze niet open, zelfs niet met een vrachtwagen (gok TS?) en toen hebben ze het hek van de scouting wel open gekregen met een flinke duw.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
En hoever is dat van de brandlocatie af?


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
100 a 150 meter zoiets:

Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
En dan neem ik aan dat ze de restanten van de loodsen aan het nathouden zijn? Als dat zo is is het volgens mij handiger om die hele handel op te gaan ruimen, dan ben je de bron van alle ellende kwijt. Een oorzaak zul je naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer vinden.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: Peter71 link=msg=1316629 date=1419350682
En dan neem ik aan dat ze de restanten van de loodsen aan het nathouden zijn? Als dat zo is is het volgens mij handiger om die hele handel op te gaan ruimen, dan ben je de bron van alle ellende kwijt. Een oorzaak zul je naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer vinden.

Ja, ze gaan de resten nathouden zodat het niet opwaait en dus de mogelijke asbest zich niet verder/opnieuw verspreidt.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Even foto's gemaakt. Helaas krijg ik ze niet beter met de spiegelreflexcamera. Als iemand weet hoe ik scherpere/betere foto's krijg stuur me maar een PB'tje: Heb een Nikon D50 met een SIGMA 70-300mm 1:4-5.6 APO lens erop.




Ze hebben nu op de grond dus 2 nevelkoppen neergezet die de zooi nat houden
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Ultra

  • Journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Ik weet niet met welke instellingen je hebt geschoten, maar probeer eens met hogere ISO en een lager diafragma getal. Je hoeft niet bang te zijn om hogere ISO waardes te gebruiken. Als je er niet uikomt dan schiet je gewoon even in automode.

OT: Heb jij daar nog politie/TGO gezien? Vanochtend was er weer niks te bekenen.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Politie/TGO zijn hier 1x geweest voor onderzoek, donderdag was dat als ik het goed zeg. Erna zijn die hier niet meer geweest. Niet eens beveiliging ofzo rondom het terrein. Wel staan er hekken nu rondom.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1316630 date=1419350740
Ja, ze gaan de resten nathouden zodat het niet opwaait en dus de mogelijke asbest zich niet verder/opnieuw verspreidt.

Als het allemaal wat langer gaat duren lijkt een laag zand/aarde er overheen wat effectiever.