mooie foto, waarom ambu media alleen limburg?
Omdat mijn eigen provincie nog wel te doen is, maar de rest van Nederland actueel bijhouden is ondoenlijk. Buiten de website om ben ik bezig met het verzamelen van divers documentatiemateriaal over de honderdjarige geschiedenis van het ambulancevervoer binnen Limburg. Daarbij ben ik momenteel bezig met fotolijsten van zo mogelijk alle ambulancevoertuigen te maken die er in het verleden in Limburg hebben gereden. Met dit alles heb ik mijn handen eigenlijk wel al vol genoeg.
In het verleden is heb ik er Belgisch Limburg en het aangrenzend deel van Duitsland bij gehad. Een andere fotograaf had wat meer vrije tijd dan mij en maakte daarvoor schitterende fotoseries. Maar uiteindelijk bleek dat het actueel bijhouden daarvan een gigantische klus is. De foto's waren geen probleem want die werden volop aangeleverd, maar uiteindelijk moest ik dat wel nog allemaal op internet gaan plaatsen en met grote regelmaat wijzigen. Om kort te zijn: dat werkte niet. Aan de fotograaf lag het niet, maar het lukte mij niet om al dat werk voor elkaar te krijgen. Vandaar dus het besluit om mij bij de oorspronkelijke opzet te houden: Ik probeer Limburg actueel te houden met eigen fotomateriaal. Maar foto's uit andere delen van het land plaats ik wel op internet, inclusief de oude foto's die ik heb, maar ik werk het verder niet uit zoals het Limburgs gedeelte.