Stadswacht/Boa kost meer dan politieagent

Auteur Topic: Stadswacht/Boa kost meer dan politieagent  (gelezen 18129 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

scorpio

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 707
Reactie #50 Gepost op: 8 januari 2015, 15:32:53
Citaat van: CopVR3 link=msg=1321212 date=1420720874
Jij presenteert je hier zo alsof je de wijsheid in pacht hebt en wilt niks van andere mensen aan nemen.

En jij doet precies hetzelfde, met als grote verschil dat jij zegt het beter te weten, maar geen enkel argument noemt. Ik wil van andere mensen van alles aannemen, als zij met argumenten en/of bronnen komen die mij kunnen overtuigen. Zoals gezegd, het onderzoek van de SP overtuigd mij zeker niet, en ik geef precies aan waarom mij dat niet overtuigd.

Citaat van: CopVR3 link=msg=1321212 date=1420720874
Alleen al in elke reactie op reactie op reactie het ontleden van elk woordje dat iemand hier roept en hier een wijsneusreactie op te geven is onnodig en vervelend voor iedereen die zich mengt in deze  discussie.

Dat vind jij. Ik vind het wel zo duidelijk om precies aan te geven waar ik op reageer

Citaat van: CopVR3 link=msg=1321212 date=1420720874
Geloof wat je zelf wilt geloven, kan me niet schelen.

Mij kan het ook niet schelen. Als jij een onderzoek leest waarvan de conclusies jou van bevallen en je neemt het dan maar gewoon als waarheid aan, terwijl je zelf aangeeft dat de cijfers uit genoemde bronnen die ten grondslag aan het onderzoek liggen niet kloppen, waaruit men dan ook nog eens selectief gebruik uit maakt om naar de conclusie toe te werken, dan kan ik dat niet echt serieus nemen.

Citaat van: CopVR3 link=msg=1321212 date=1420720874
Ik en mijn collegas weten hoe het in de blauwe tak daadwerkelijk zit maar daar wil jij niet aan.

Ik zie werkelijk niet in hoe iemand uit "de blauwe tak" beter zou weten wat de gemiddelde loonsom of kosten zijn als een buitenstaander die gewoon gebruik maakt de informatie die beschikbaar is. En bovendien, ik heb al eerder aangegeven dat ook ik in de "blauwe tak" werkzaam ben geweest, en ik denk dat ik echt wel een goed beeld heb over deze materie. Overigens is deze opmerking wederom veelzeggend over de manier waarop hier kennelijk gediscussieerd wordt of vooral ook discussies beëindigt worden.

Citaat van: CopVR3 link=msg=1321212 date=1420720874
Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Wijzig je toon en discussiemethoden maar en anders discusseer je maar met jezelf. Tot ziens.

Je moet vooral doen of laten wat jij wilt. En ik discussieer op de methode die ik verkies.