Wordt het niet eens tijd om buiten de oude hokjes te denken?
O?! Leuk hou ik van!
Wetenswaardigheid: zwaardere bewapingen voor de dienders zal resulteren in automatische wapens. Dat betekend dat je spreidingsvuur krijgt ipv gericht vuur. In de meeste gevalen zie ik op de schietbaan ook spreidingsvuur dus wat dat betreft zal daar men daar niet over kunnen vallen. Alleen het aantal patronen is véél hoger, dus kan wel eens een struikelblok worden
Maar ff serieus:
Ik zeg de klappers van de kmar doorschuiven naar de polities en de kmar met zwaarder materieel uitrusten.
Dan de politieschutters die in de afgelopen 5 jaar bij de schiettoetsen 95% of hoger hebben gescoord mogen de HK(opleiding) krijgen. De rest van de collega's mogen als schietschijf dienen met de 9mm (zal een hoop goud zijn
)
Vervolgens net als o.a in Brussel speciale teams oprichten met een chauffeur die kan rijden en een bijrijder die kan schieten. Trainen op schieten in en op een rijdende auto (net als men bijv bij KFOR deed) en elke stadsregio met voldoende eenheden uitrusten zodat er 24-uurs dekking ontstaat.
Dan OPSTELTEN een schop onder zijn reet verkopen en de eenheden de opdracht geven om bij elke gewapende overval, ramkraak, ontvoering of terroristische actie in te grijpen met als doel de misdaad te doen stoppen binnen alle redelijke proportionele en subsidiare grenzen die we nu ook al kennen.
Eens kijken wat er dan gebeurd.....
Terrorisme hou je niet tegen, nooit. Het grote criminele gedoe ook niet. Maar al dat andere fucking achterbuurttuig zal wel een klein toontje lager zingen. En ik gok dat Mohammed en Kees zich eerst wel een paar keer bedenken voordat ze weer een Fiat een gevel inrammen om een kudde telefoonkaarten en sigaretten te jatten om er dan met een Audi vandoor te gaan. Immers een kudde spijkermatten en 5.56mm patronen staat je te wachten als je pech hebt. Is toch wat anders dan Fulva's met spijkermatten en een spervuur aan 9mm patronen.
Oja over Fulva;s gesproken: direct vervangen voor een saaie maar betrouwbare japanner in elke saaie kleur die er te krijgen is. Blend in and surprise
I'M HERE!!!!!
BAM BAM BAM
speeddail voor een VP auto en een geweldsrapportage opmaken. Klaar. Weer een taart verdient