Is het niet artikel 3?
Ja sorry, is idd art 3 PW. Artikel 2 zit er ingebakken he?!
Donderdag 22 januari 2015 .Vanochtend kwamen de vier politiebonden voor een gesprek op het ministerie. Na afloop wilden de bonden geen inhoudelijke mededelingen doen. "Er is een goed gesprek geweest." Of er meer agenten komen met zwaardere wapens, is nog niet duidelijk. "We willen onderzoek naar dat fenomeen, de minister gaat daar serieus en constructief naar kijken. Daar is tijd voor nodig", zegt ACP-voorman Gerrit van de Kamp.
"Wat voor ons heel belangrijk is, is dat wij het gevoel hebben dat de Nederlandse politie goed is toegerust voor de taken die zij heeft", zegt Sanna Eichorn van vakbond VMHP.
Hoeveel tijd hebben ze nu nog nodig. Geen inhoudelijke mededelingen. pappen en nat houden??
Gelukkig hebben we nog ruimschoots de tijd om onderzoek te doen, dan een aanbesteding, om die aanbesteding te laten mislukken en een nieuwe te schrijven om dan vervolgens een POPU te maken en de helft van de dienders uit te rusten met het nieuwe materiaal, voordat IS of een andere groepering een aanslag plant. Dat is namelijk pas over ..... dagen/ weken/ maanden/ jaren
En waarom was ik ookal weer geen lid van een vakbond?
MIJN advies: komt er een aanslag> direct je eigen haggie redden (dat doen die vakbondslui en hoge omes namelijk ook)
MIJN advies: laat ze allemaal de pleuris krijgen en denk voora aan jezelf.
MIJN advies: verhoog je eigen salaris en zeg het lidmaatschap van de vakbond op (ze doen toch niks voor je)