0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Daar denk je wel gemakkelijk over :-\Als je op google zoekt "Airsoft wapens te koop" valt je mond open, welke kant gaat dit op. Voor een schijntje koop je deze 'zooi' wat niet van echt te onderscheiden is en zie wat er op het mediapark is gebeurt en eerdere berichten. Als je met dit soort wapentuig een object binnenloopt denk ik wel dat er heel wat handjes omhoog gaan, en ik denk die van jou ook. Wat gaan we hier aan doen, ik denk dat menig lunatic zo'n speeltje thuis heeft liggen.
Dit is natuurlijk een geheel off-topic discussie hier; waarom zou je de politie beter moeten bewapenen tegen iemand met een airsoft wapen? Graag de discussie hier beperken tot de bewapening van de politie in relatie tot de steeds zwaardere wapens gebruikt door criminelen en terroristen; hier vallen dit soort airsoft wapens en nepwapens nadrukkelijk niet onder.
Is het een hele gekke gedachte als ik denk dat de Kmar of een AT nooit op tijd aanwezig zal zijn bij een terroristische aanslag of poging daartoe? Zoals je gisteren zag bij de NOS zijn het toch de normale politie agenten die als eerst naar binnen gaan.
Is het een hele gekke gedachte als ik denk dat de Kmar of een AT nooit op tijd aanwezig zal zijn bij een terroristische aanslag of poging daartoe?
Als je het topic eerst leest, vind je misschien antwoord op je vraag.