Dit land is helemaal in de war en de politie (middenin de maatschappij) doet daaraan vrolijk mee........ Als reservist bij Defensie mag ik niet in uniform reizen. Dus reis ik inburger, met een woodland goederentas en een dito rugzak; dat valt minder op. Als brandweerman reis ik altijd in uniform, voortaan neem ik een aanvalskorf of een P12 mee, je weet immers nooit. Als een jihadist mij ziet in dat pak en besluit brand te stichten moet ik wel direct handelend kunnen optreden. Doe er ook een porto bij, want ik moet direct kunnen opschalen.
Het meenemen van vuurwapens (en munitie) mee naar huis is natuurlijk sowieso al een verhaal dat meer slachtoffers heeft gekost dan dat het iets heeft opgeleverd. Bij Defensie gelukkig ondenkbaar.
Maar las ik nu ook ergens dat het arbeidstijd scheelt als je jezelf op bureau omkleedt? Die begrijp ik niet en snappen doe ik hem al helemaal niet.....
Kortom: laten we normaal doen met z'n allen. Een gevaarlijke gek kan dit toch allemaal niet veroorzaken? Nederland is een dorp, daar horen een paar dorpsgekken bij.......