Weet je waar ik nou a;ltijd zo moe van word...
Al dat gezeur over dat wij als gecertificeerde o zo vreselijk goed zijn. Wat maakt het nou uit. Ben je tevreden als het alleen ehbo ers zouden zijn.
Als je goed in de diploma's zit wil het nog niet zeggen dat je in de praktijk ook goed bent.
Is grappig dat je dat zo stelt...want juist bij diploma's in de gezondheidszorg geldt dat je wél professioneel bent als je die diploma's hebt. Je kan juridisch volledig aansprakelijk gesteld worden als je letsel veroorzaakt.
Dit in tegenstelling tot EHBO'ers.
Op het moment dat je die diploma's hebt ben je een volledig geautoriseerde verpleegkundige die ook als zodanig bij de BIG geregistreerd staat. Je hebt dit diploma "gekregen"
na theoretisch én praktisch getoetst te zijn.
Maar ik ben met je eens dat de discussie wat langdradig begint te worden. Ik vind het appels met peren vergelijken als je een SOSA vpk gaat vergelijken met een EHBO'er. Niet doen dus... en voor alle EHBO'ers en SIGMA leden die graag op één lijn gezien willen worden met de ambuplegen....ga de opleidingen ervoor doen! Werkgelegenheid is er altijd in de zorg. ook leuk in deze economisch barre tijden