0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Misschien dat iemand het hier weet: kun je deze opleiding ook beginnen op basis van een HBO Propedeuse (geen havo diploma)?
Zo medische keuring ook achter de rug. Het was allemaal prima. Even wachten op bloeduitslag, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Kiek is an. Gefeliciteerd man. Weer een stappie dichterbij...
Inderdaad. Hebben hier mensen na hun medische keuring nog contact gehad met W&S? Ik heb een voorlopig geschiktheidsverklaring mee gekregen en vroeg mij af of mensen hierdoor het proces misschien wat versnelt hebben..
Ik heb tijdje geleden al medische keuring gehad.. Voorlopig geschiktheidsverklaring heb je in principe niet zo veel aan. Het blijft wachten op de resultaten van je bloed. Op de dag dat ik officieel medisch geschikt werd verklaard (per rief) werd ik 's middags al gebeld voor het huisbezoek. Bij mij was dat overigens niet thuis maar op het bureau.. Maar mensen die naar het bureau moesten komen? Nu wachten op de uitslag. Enig idee hoe lang dat kan duren? Gezien de snelheid waarmee ze nu dingen afhandelen kan het niet lang duren lijkt me..
Bij welke eenheid was dat?