Net nog maar eens gebeld met W&S om te vragen of er iemand is die meer kan vertellen over de afwikkeling van de selectieprocedure. Ik heb 8 weken geleden al het medisch onderzoek gehad en heb al 7 weken de positieve uitslag hiervan, tot op heden nog niks vernomen m.b.t. het antecedenten onderzoek. Vind het te lang duren en niet correct hoe omgegaan wordt met de kandidaten, meerdere keren heb ik aangegeven 2 maanden uitwerktijd te hebben en binnenkort ben ik op vakantie.
Ze konden me niet helpen helaas en ik moet nog steeds afwachten. Ik kan me herinneren dat op de Bewust Blauw dag verteld werd dat er rekening gehouden zou worden met uitwerktijd en vakanties....in de praktijk dus niet.
Met de vrouw aan de telefoon afgesproken nog een paar dagen te wachten en anders een klacht in te dienen, of het helpt weet ik niet. Maar passief blijven helpt zeker niet!!
Dus ik dien nog steeds mn ontslag niet in en als ik voor mijn vakantie op 10 juli nog niks gehoord heb blijf ik zeer waarschijnlijk mn huidige werkgever. 😕