Selectieprocedure Politiekundige jan 2015

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige jan 2015  (gelezen 133257 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

guest17907

• Gast
Reactie #450 Gepost op: 25 juni 2015, 14:25:53
Ja medische keuring al wel gehad. Ik sprak vanochtend nog een politiekundige in opleiding van Oost (waar ik ook voor ga) dat hij 3 aspiranten in de klas had, waarvan het bgo nog niet was afgerond!! Dat is toch heel vreemd?? Kortom, het kan voorkomen en dat houdt in dat je geen baan kan opzeggen nu en dat je waarschijnlijk wel kan beginnen ofzo? Als ik W&S bel dan zeggen ze dat ze geen invloed op de planning kunnen uit oefenen en dat ik rustig moet afwachten. Dat rustig afwachten had ik ook graag gedaan als de opleiding ergens in november staat ofzo  :o

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #451 Gepost op: 25 juni 2015, 14:58:46
Citaat van: Reinier83 link=msg=1358022 date=1435235153
Ja medische keuring al wel gehad. Ik sprak vanochtend nog een politiekundige in opleiding van Oost (waar ik ook voor ga) dat hij 3 aspiranten in de klas had, waarvan het bgo nog niet was afgerond!! Dat is toch heel vreemd?? Kortom, het kan voorkomen en dat houdt in dat je geen baan kan opzeggen nu en dat je waarschijnlijk wel kan beginnen ofzo? Als ik W&S bel dan zeggen ze dat ze geen invloed op de planning kunnen uit oefenen en dat ik rustig moet afwachten. Dat rustig afwachten had ik ook graag gedaan als de opleiding ergens in november staat ofzo  :o

Dit soort verhalen heb ik ook gehoord.. kon het bijna niet geloven, maar oke.

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #452 Gepost op: 25 juni 2015, 15:00:33
Zojuist mijn ontslag ingediend. Fingers crossed :)

Camilio

• Forum gebruiker
Reactie #453 Gepost op: 25 juni 2015, 16:20:08
Zojuist huisbezoek gehad. Medio volgende week gaat hij alles terugkoppelen, maar hij ziet tot dusver geen bezwaar dus hij voorziet geen moeilijkheden. Als bloedtest goed is heb ik in ieder geval  alles afgerond en dan maar wachten op mail van W&S en aanstelling. Overigens vertelde hij mij dat de opleiding van week 33 op alles voorrang had wat betreft het antecedentenonderzoek.
Hij adviseerde mij als ik volgende week niks had gehoord naar bureau IDU (afdeling In-, door- en uitstroom)te bellen o zo te vragen hoe ik er voor sta. Misschien een tip voor jou reinier?

dh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #454 Gepost op: 26 juni 2015, 10:53:01
Net nog maar eens gebeld met W&S om te vragen of er iemand is die meer kan vertellen over de afwikkeling van de selectieprocedure. Ik heb 8 weken geleden al het medisch onderzoek gehad en heb al 7 weken de positieve uitslag hiervan, tot op heden nog niks vernomen m.b.t. het antecedenten onderzoek. Vind het te lang duren en niet correct hoe omgegaan wordt met de kandidaten, meerdere keren heb ik aangegeven 2 maanden uitwerktijd te hebben en binnenkort ben ik op vakantie.

Ze konden me niet helpen helaas en ik moet nog steeds afwachten. Ik kan me herinneren dat op de Bewust Blauw dag verteld werd dat er rekening gehouden zou worden met uitwerktijd en vakanties....in de praktijk dus niet.
Met de vrouw aan de telefoon afgesproken nog een paar dagen te wachten en anders een klacht in te dienen, of het helpt weet ik niet. Maar passief blijven helpt zeker niet!!

Dus ik dien nog steeds mn ontslag niet in en als ik voor mijn vakantie op 10 juli nog niks gehoord heb blijf ik zeer waarschijnlijk mn huidige werkgever. 😕

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #455 Gepost op: 26 juni 2015, 11:09:16
Ik weet dat ze bij VIK die de onderzoeken doen, zeer druk zijn.. maar ik snap dat de meeste van ons in een k situatie zitten.

dh

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #456 Gepost op: 26 juni 2015, 11:27:52
Citaat van: Waus link=msg=1358164 date=1435309756
Ik weet dat ze bij VIK die de onderzoeken doen, zeer druk zijn.. maar ik snap dat de meeste van ons in een k situatie zitten.

Precies Waus, idd best een k situatie. Ik maak me er druk om omdat ik zeer graag wil starten in augustus....maar mooi om van je te horen dat ze er erg druk mee zijn, dat geeft een beetje hoop! 😉

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #457 Gepost op: 26 juni 2015, 11:52:04
Ik kreeg vanmorgen te horen dat de kans  groot was dat ik nog niets gehoord heb omdat de klassen van wk 33 vol zitten....

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #458 Gepost op: 26 juni 2015, 12:00:11
Citaat van: tukker1983 link=msg=1358190 date=1435312324
Ik kreeg vanmorgen te horen dat de kans  groot was dat ik nog niets gehoord heb omdat de klassen van wk 33 vol zitten....

Van wie kreeg je dit te horen dan?

tukker1983

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #459 Gepost op: 26 juni 2015, 12:03:40
medewerker van de frontoffice, W en S.
Zou een ramp zijn, gisteren mijn baan opgezegd(btw nadat ik gisteren telefonisch toegezegd heb gehad van iemand anders bij W en S dat ze zich niet voor kon stellen dat er een reden zou zijn waarom ik niet in wk 33 zou beginnen)