Hallo Allemaal!
Heb vorige week mijn mail gehad dat ik de sollicitatieprocedure succesvol heb doorlopen! Nu wachten op de overige mails/brieven. Iemand enig idee hoelang dat ongeveer zal duren?
Uhm, vanaf de mail van de positief afgeronde antecedentenonderzoek, kreeg ik binnen 6 dagen een mail dat ik op de academie ben ingeschreven en vandaag dus een tweetal mailtjes over de verstrekking van de kleding. Dit allemaal binnen 10 dagen.
Uhm ik dacht dat we de kleding thuis bezorgd kregen? Toch maar ff een auto regelen, anders was ik met de trein gekomen.. Haha
@ Jeffrey: moet jij ook de 3e? Volgens mij hebben wij dezelfde mail ontvangen
Ik moet de 22e, er stonden 2 namen in de mail die ik heb ontvangen die ik nog niet op het forum voorbij heb zien komen
.
Aangezien ik veel forumleden in dit topic bespeur die het eindgesprek in ieder geval succesvol gepasseerd zijn heb ik een vraagje aan hen: kun je tijdens je presentatie in het eindgesprek een soort "spiekbriefje" bij de hand houden met de punten waaraan je je moet presenteren? Of zijn jullie "uit je hoofd" losgebarsten?
Je mag een soort van spiekbriefje bij houden inderdaad. Dit wist ik aan het begin van het gesprek niet, tot dat zij me er later op attendeerde...
Grote koffer en weekendtas kom je een heel eind. Reken wel op dat je dan wel alle verpakkingen van te voren moet verwijderen wil het passen (schoenendozen etc). Daarnaast moet je opletten dat het e.e.a. niet gaat kreukelen, zoals je pantalon en colbertje . Kortom... regel een auto voor een paar tientjes :p
Ik zal even kijken hoe ik het ga doen...