0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je al een uitnodiging hebt gehad voor het kleding passen, een mail hebt gehad waarin wordt gemeld dat je door je korpsgemandateerde bent aangemeld voor de opleiding van week 33 en een schrijven hebt ontvangen waarin de startdatum van de opleiding en je salaris wordt bevestigd, de opleiding niet door zou gaan.
Daarom denk ik ook dat deze info niet meer voor ons geldt en gewoon starten in augustus! Wel sneu voor de mensen die op het laatste nippertje toch buiten de boot vallen..
Ik heb een mail gekregen dat ik 12 augustus word beëdigd.Nog iemand die dit gekregen heeft? Inloggegevens heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Ik hoor zojuist viavia dat er mensen zijn gebeld met de mededeling dat de klassen vol zitten. Er zijn meer mensen door de selectie dan dat ze dachten. Opleiding (verkort) wordt ook niet op een ander moment aangeboden. Ik geloof dat iedereen hier geluk heeft. Ik zelf ben er nog niet zeker van. Heb wel aanstelling mail en bevestiging van inschrijving. Nog even billen knijpen
Graag informeren wij je over de voortgang van je sollicitatie op de vacature politiekundige, niveau 5 hbo-verkort. Op dit moment zijn er voldoende kandidaten positief door de selectie gekomen en zijn de klassen voor week 33 gevuld. Het eerstvolgende opleidingsmoment waar je voor in aanmerking komt is naar verwachting week 33, 2016.
Dit kan ik (helaas bevestigen). Na het positief eindgesprek te horen gekregen dat er geen plekken meer zijn om dit jaar in augustus te kunnen starten. De eerst volgende optie zal pas augustus 2016 zijn:
Wat vervelend idd.Ps heb net het tweede mailtje van de academie dat ik geaccepteerd ben voor de opleiding.
Ik ook, met studentnummer enz.
Jup die idd! Gaat ook wel hard ja... woensdag iig uniform ophalen ingepland