Waar het mij omgaat is dat ik goede fotp's kan maken, ook in het donker. Als dat goed werkt, vind ik alles goed. Wel een goedkope camera trouwens, dan twijfel ik al weer...
Christian
Beste Christian,
Dit was mijn dilemma ook. Ik wil eigenlijk gewoon een digitale reflex maar als parttime student kun je (ik iig) dit wel schudden voorlopig. Ik wilde wel digitaal gaan dus had besloten een camera te kopen rond de 200 euro (of eigenlijk maximaal 200 euro). Deze camera kwam bij de vergelijking met wat andere toestellen het beste uit de test. Ook de prijs was zeer reeel, maar let op bij BCC (die beweren goedkoopste te zijn) staat ie nog steeds in de winkel voor 219 euro terwijl ie op de website voor 185 euro staat. Als je in de winkel daarnaar verwijst krijg je m wel voor 185. Maar beetje flauw als je beweert de goedkoopste te zijn en je website is al een stuk goedkoper. Maar goed, ook bij Expert e.d. was deze camera al een stuk goedkoper (199 eurie).
Ook voor geheugen moet je goed opletten. Heb nu een 512 Mb memorystick gekocht van Sandisk voor 66 euro terwijl je voor een 256 al (bijna) meer betaald op een hoop adressen. Ik heb deze via demion24 besteld. Goede service en snel in huis.
Succes en we zien wel wat je keuze geworden is.
Groeten,
Sander