Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 224393 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #890 Gepost op: 2 november 2007, 15:46:27
Hij is al besteld, volgens Bol.com is hij er morgen al, wordt dus afwachten ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #891 Gepost op: 3 november 2007, 18:19:57
Na lang sparen, een grote sprong gemaakt, van een Canon 350D naar een EOS 1D Mark III.   O0

Heb de camera nu een kleine 3 weken, echt een pracht apparaat, mijn verwachtingen te boven. Een woord:  WauW  :o !

Nu nog even wachten op mijn nieuwe EF 24-70 F2.8L USM lens, en dan is het feest helemaal compleet! Nouja... weer verder sparen voor de 70-200 2.8L IS USM.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #892 Gepost op: 4 november 2007, 04:57:31
Grote sprong? hoezo groot...? :o

My god, de 1D mark III!!! Ik ben al heeeeeeel blij dat ik de 1DmarkII op z'n tijd is mag vasthouden en wat plaatjes mee mag schieten... :P Maar gefeliciteerd met de aankoop, echt geniale apparaten zijn het! Alleen behoorlijk pijnlijk voor de bankrekening... ::)

Sam Hendrix

• Gast
Reactie #893 Gepost op: 4 november 2007, 10:03:46
Na lang sparen, een grote sprong gemaakt, van een Canon 350D naar een EOS 1D Mark III.   O0

Heb de camera nu een kleine 3 weken, echt een pracht apparaat, mijn verwachtingen te boven. Een woord:  WauW  :o !

Nu nog even wachten op mijn nieuwe EF 24-70 F2.8L USM lens, en dan is het feest helemaal compleet! Nouja... weer verder sparen voor de 70-200 2.8L IS USM.

Woow :o :o, had je geld teveel ofzo :P

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #894 Gepost op: 5 november 2007, 17:15:10
Van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Na een paar jaar freelance voor een persfotobureau gewerkt te hebben, ben ik twee maanden geleden mijn eigen fotobureau gestart. Nu dagelijks op pad om te fotograferen.

De 1d heb ik gekocht om dat ik naast het standaard persfotowerk nu ook regelmatig sport fotografeer. Dan komen de 10 plaatjes per seconde goed van pas.

Voor een kijkje in mijn werk kun je terecht op www.fotobureau-kerkmeijer.nl

Firechief P

• Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #895 Gepost op: 5 november 2007, 17:39:19
Van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Na een paar jaar freelance voor een persfotobureau gewerkt te hebben, ben ik twee maanden geleden mijn eigen fotobureau gestart. Nu dagelijks op pad om te fotograferen.

De 1d heb ik gekocht om dat ik naast het standaard persfotowerk nu ook regelmatig sport fotografeer. Dan komen de 10 plaatjes per seconde goed van pas.

Voor een kijkje in mijn werk kun je terecht op www.fotobureau-kerkmeijer.nl  

Leuk man, zo voor jezelf beginnen! Veel succes ermee. O0

Als ik een puntje van 'kritiek' op je site mag geven, ik zou je portfolio uitsplitsen naar 112 / sport / natuur/ etc.. en niet zo'n lange lijst met alle foto's onder/door elkaar. Dat is volgens mij voor potentiele klanten ook makkelijker, iemand die jouw wil gebruiken voor sport heeft geen directe interesse in de 112 foto's. (Marketing-technisch is je keuze misschien wel weer slim ;) )

Koos Grandioos

• Senior gebruiker
Reactie #896 Gepost op: 5 november 2007, 21:28:03
Hey, bedankt ga er mee aan de slag.

Met een beetje geluk wordt morgen de nieuwe EF 24-70 F2.8L USM lens geleverd. ik kan niet wachten.  ^-^

Kees ZHZ

• Senior gebruiker
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #897 Gepost op: 5 november 2007, 22:49:08
nog 1 zeurpuntje op je homepage staat een typefout '' intresse''. ;) interesse is the right word O0 Site ziet er netjes uit!
Veel succes met schieten!!
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #898 Gepost op: 8 november 2007, 17:53:13
Ik heb net mijn Canon EOS 350d binnen en ik was even aan het kijken voor een lens. Ik zoek een lens van 200mm of 300mm het liefst niet zo duur, nou kwwam ik deze twee tegen op kamer-express en bol.com

http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=2471

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000003306427&Section=SCE

Zijn dit do`s of een don`ts? Of heeft iemand nog een ander idee?

Alvast bedankt.
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

scoutcow

• Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
    • Rhovanion
Reactie #899 Gepost op: 9 november 2007, 01:41:55
Die 70-300 is volgens mij wel een goede, maar de APO versie daarvan (die heb ik ook en mijn broer ook in canon versie) is wel beter, maar dan kost het ook wat meer natuurlijk. Die andere lens ken ik niet dus kan ik niet over oordelen. Ik gebruik zelf met veel plezier deze lens:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=2456
Ook weer een stukkie duurder, maar sinds ik hem heb gebruik ik hem als standaard lens en daarvoor bevalt hij prima.