Jij bent alle realiteitszin verloren.
Denk je
Waarom is de wil om aan de acties deel te nemen dan zo verdeeld.
Ik ben geen diender, ik geef als BURGER mijn ideeën weer en hoe IK tegen de aangedragen acties aankijk en waarom ik er zo tegenaan kijk.
Je citeert slechts 1 zin van mijn reactie, als je die reactie GOED zou lezen, en er over door denken dan zou je mijn reactie hopelijk anders inschatten want ik denk dat acties zoals die aangekondigd zijn in de vorm van automobilistje treiteren het beeld wat men heeft van de politie geen goed zal doen.
Als voorbeelden van dat negatieve beeld wat (vooral) bij jongeren heerst blijkt uit reacties op filmpjes over het handelen van dienders en uit het geweld wat mede naar dienders wordt gebruikt.
Dat is wat ik met mijn reactie wil zeggen en dat is ook wat ik proef uit de reacties van dienders die best wel tot actie bereid zijn maar aan de huidige acties niet meewerken, ik denk dat dat meer realiteitszin is als de realiteitszin van de bonden !!
En dat jij dan vind dat ik van het padje af ben geraakt... so be it
Voortschreidend op wat men wil gaan doen met langzaam aan acties op de snelweg, dat wekt agressie op. En ook voor jou Arie, ik ben 100% voor het feit dat je met je takkenbossen van HV-ers afblijft ik vrees alleen dat de bonden met de nu aangekondigde acties een heel ander resultaat gaan kweken in de vorm van meer negativiteit richting HV-ers en de politie in bijzonder in dit geval.