0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Bericht op facebook van Thin Line Bracelets:Hulpverleners doen hun werk met hart en ziel. De dunne lijn waar we dagelijks mee te maken hebben en het risicovolle werk wat we doen is iets wat in ons zit. Het enige wat wij vragen is een stukje waardering en stabiliteit, een goede CAO. Deze foto kregen we van Remco Kuiper.'Hulpverleners doen hun werk met hart en ziel. De dunne lijn waar we dagelijks mee te maken hebben en het risicovolle werk wat we doen is iets wat in ons zit. Het enige wat wij vragen is een stukje waardering en stabiliteit, een goede CAO. Deze foto kregen we van Remco Kuiper.'BRON: https://www.facebook.com/thinlinebracelets/photos/a.768474516516814.1073741828.763260273704905/929868083710789/?type=1&theater
Maar, om langzaam te gaan rijden op de snelwegen, yep...dat zal de Minister echt wel voelen.. (not!)En er is heel veel onbegrip van de burgers.Ook dat agenten dan nog eens op onze kosten (zijn tenslotte dienstvoertuigen betaald door de belastingbetaler) ons een vertraging bezorgen. Dat is dubbel zuur voor de burger maar de Minister.. die maalt daar niet om.Pak de minister dan gewoon daar het pijn doet, niet de burger.....
je kiest het vak agent en daarbij ook de verantwoordelijkheden. (reacties zoals: "Maakt niet uit. Het wordt tijd dat de burger ook doorheeft dat zij niet zonder de politie kunnen." slaat natuurlijk nergens op, zonder de burger had je geen baan!)Dat jullie geld erbij moeten krijgen, dat is duidelijk. En als je actie willen voeren dan lijkt mij dat ook totaal gerechtvaardigd.Maar, om langzaam te gaan rijden op de snelwegen, yep...dat zal de Minister echt wel voelen.. (not!)En er is heel veel onbegrip van de burgers.Ook dat agenten dan nog eens op onze kosten (zijn tenslotte dienstvoertuigen betaald door de belastingbetaler) ons een vertraging bezorgen. Dat is dubbel zuur voor de burger maar de Minister.. die maalt daar niet om.Pak de minister dan gewoon daar het pijn doet, niet de burger.....
Ik heb al een boze brief gevonden ...Hij is alleen een beetje lang om hier in te kopiëren denk ik... Ik heb hem als .doc Wel is die brief geschreven vanuit de burger en niet vanuit de politiemedewerkers...iemand interesse?