Politie zou net zo goed altijd ander beleid hebben kunnen aanhouden en zou bijna geen enkele aspirant er ooit een probleem mee gehad hebben. Mensen zijn altijd gefocust op vooruitgang en op de dingen die ze verliezen dat ze zich niet beseffen hoe waardevol dat is wat ze overhouden (een gedachte die ik wel vaker heb in tijden van bezuinigingen).
Politie had tegen nieuwkomers net zo goed altijd kunnen zeggen: "Na het succesvol afronden van de selectie ben je gelijk in dienst bij de politie. De te ontvangen vergoeding (variërend van onkostenvergoeding tot vol salaris) bij politie is afhankelijk van je rang (bijv. het onderscheid aspirant - agent) en werkervaring."
Ook al vertellen jullie jezelf wellicht iets anders, het is heus niet ondenkbaar om een studie op de PA meer een vorm te geven die die wat weg heeft van een reguliere studie. volgens mijn berekeningen zal de wereld er als het goed is net niet door ontploffen.
Als een voorbeeld het risico wat je als aspirant al loopt en dus daardoor recht hebt op vergoeding.. Klinkt voor mij alsof de aspiranten nog best wat meer in bescherming genomen worden want wanneer er een vergoeding voor nodig is wordt je naar mijn mening te veel in het diepe gegooid.
Nou, dit was mijn mening, dankjulliewel voor het lezen.
Now back OT?