Ik concludeer dat niet iedereen mijn berichten helemaal goed leest. ik denk dat mensen hier veel te vast zitten in denkwijzes en huidige regelgeving waardoor een echte reorganisatie niet mogelijk lijkt. Ik heb maar een klein deel van mijn gehele idee geschreven, details zitten er nog niet eens bij, maar ik denk dat ik maar stop. Mijn verhaal word uit elkaar gehaald. deels verdraait, en dan appels met peren worden vergeleken. helaas. ik dacht misschien is mijn bijdrage een mooi alternatief voor de huidige denkwijze. Indien dit anders is, lees ik het graag. Ik wil niemand kwetsen of teniet doen, danwel benadelen, maar er zijn nu al grote problemen, met bezetting op diverse posten, te weinig slagkracht bij grotere incidenten, en veel te veel mensen bij hele kleine dingen. Dus dit moet anders kunnen, maar dan moet er wel anders en met een open visier van buitenaf worden gekeken, en natuurlijk moet hierbij informatie vanuit de organisatie worden meegenomen. Ik weet niet alles, en dat wil ik ook niemand opdringen, maar in het huidige systeem gaat het fout, zowel op materieel als personeel als op operationeel vlak. we kijken de journaals en hopen dat het nooit bij onszelf plaats vind maar altijd bij andere. helaas.