Hallo.
I.v.m. privacy redenen mogen er geen antwoorden doorgegeven worden dus kunt u dat ook niet verwachten.
Ik heb zelf de 2e selectiedag succesvol afgerond.
De enige tips die ik kan geven is:
- Staar je je niet blind op de cognitieve capaciteitentest.
De test is enorm moeilijk, maar dat wilt niet zeggen dat u het kunt.
- De opgaven worden na een juist antwoord steeds moeilijker.
- Neem goed je tijd voor de opgaven! Er zit geen haast achter, echter er wel een norm achter zit.
- Wees uitegrust. Ga ook niet met een lege maag de 2e selectiedag in.
- De sporttest vergt enorm veel van je, en als je daarna je CC test hebt, neem dat ook als uitrustpunt.
Geef alles wat je kan,
Meer kan je niet doen.
Stel je zou het niet redden, zijn er nog andere vacatures open waar die tests niet voor nodig zijn.
Zoals baliemedewerker. Daar zijn wel andere procedures voor, maar die zijn niet zo moeilijk als alle anderen. Bij baliemedewerker bijvoorbeeld, word er goed gekeken naar de betrouwbaarheid.
Al hoef je daar je Sporttest bijv. Niet te doen.
Veel succes!
Groetjes Yoeri.
[SelectieKandidaat Politieacedemie Rotterdam]
Even een aantal kleine puntjes van kritiek op deze info:
- Volgens mij worden de selectiedagen alleen afgenomen in Amsterdam en of Apeldoorn, dus selectie kandidaat academie Rotterdam vind ik een aparte afsluiting.
- Daarnaast is het handig aan te geven voor welke functie je solliciteert, per functie verschilt de moeilijkheidsgraad van de CCT.
- Naar mijn weten zijn er op dit moment geen vacatures voor medewerkers Service en Intake (of zoals jij ze noemt: baliemedewerkers), in ieder geval niet voor burgers c.q. buitenstaanders van de organisatie.
- En als laatste wil ik je meegeven; let op je spelling en manier van schrijven. Er staan heel veel spelfouten in en je gebruikt u / je / jij door elkaar.
Zie de bovenste kritiekpunten als een leermoment, niet als negatieve reactie.
Succes met je derde selectiedag!