Minister Opstelten en staatssecretaris Teeven stappen op 09-03-2015

Auteur Topic: Minister Opstelten en staatssecretaris Teeven stappen op 09-03-2015  (gelezen 9954 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Zie het nieuws bericht op nu.nl

Minister Ivo Opstelten en staatssecretaris Fred Teeven (beide Justitie) stappen op naar aanleiding van de witwaszaak rond crimineel Cees H..
Dat melden RTL en de Telegraaf. Om 22.00 geven de bewindspersonen een persconferentie op het ministerie.

Eerder op de dag bleek dat Opstelten de Kamer eerder verkeerd heeft geïnformeerd. Zo bleek dat in 2001 door het Openbaar Ministerie niet 1,25 miljoen gulden, maar 4,7 miljoen gulden aan crimineel Cees H. werd overgemaakt.

De transactie was onderdeel van een schikking met de crimineel. Teeven was destijds de officier van justitie die de deal sloot.

Eerder beweerde Opstelten nog dat "de feiten" aangeven dat er 1,25 miljoen is overgemaakt. Nadat betrokkenen beweerden dat het bedrag hoger lag stelde de minister dat hij niet wist wat er "feitelijk" is overgemaakt.

http://www.nu.nl/politiek/4007390/opstelten-en-teeven-stappen-op.html

Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Minister Opstelten en staatssecretaris Teeven stappen op. Ze geven om 22.00 een persconferentie.

Vandaag dook er toch bewijs op dat Justitie in 2001 4,7 miljoen gulden is betaald aan drugscrimineel Cees H. Opstelten zei eerder aan de Tweede Kamer dat hij niet wist hoeveel er was overgemaakt en dat er geen bewijs van de deal was.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Brekend:

frits wester ‏@fritswester
4 min.4 minuten geleden
OPSTELTEN EN TEEVEN TREDEN AF

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Citaat van: DiNozzo link=msg=1336126 date=1425934147

Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, en wie de opvolger gaat worden.
Ik denk dat dit een grote stap in de goede richting gaat geven aan de politie organisatie ;D
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1336129 date=1425934319
Ik denk dat dit een grote stap in de goede richting gaat geven aan de politie organisatie ;D
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ben er bang voor..  :'(
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1336129 date=1425934319
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, en wie de opvolger gaat worden.

Dat moeten we allemaal nog maar afwachten...

Bollie

• Forum gebruiker
Nog ergens op TV te volgen?
edit op:
NED 3

Bollie

• Forum gebruiker
Ik bedoel 2 maar ik kan hem niet meer aanpassen  e050

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: DiNozzo link=msg=1336126 date=1425934147

Hadden ze het en die bonnetjes maar via het CJIB moeten laten lopen !