Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 151125 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #250 Gepost op: 18 juni 2015, 11:16:10
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1356721 date=1434617614
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zo had ik op 14 jarige leeftijd in 2007 een dag te vroeg wat legaal vuurwerk afgestoken. Uiteindelijk een ochtend film gekeken bij HALT maar gezien de ernst van het feit geen straf oid.
Maakt dit nog uit voor het veiligheidsonderzoek ? Ik vermeld het uiteraard wel.

Boefje... >:D

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #251 Gepost op: 18 juni 2015, 11:19:36
De exacte regels ken ik niet. Wel hanteren ze (de politie) de Leidraad Persoonlijke Gedragingen en Omstandigheden zoals het AIVD deze heeft opgesteld. Het onderzoek gaat veel dieper dan bijvoorbeeld een VOG, maar sluit een (kleine) jeugdzonde niet uit. Belangrijk is dat je overal eerlijk over bent. Een leugen is einde onderzoek!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #252 Gepost op: 18 juni 2015, 11:20:56
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1356721 date=1434617614
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zo had ik op 14 jarige leeftijd in 2007 een dag te vroeg wat legaal vuurwerk afgestoken. Uiteindelijk een ochtend film gekeken bij HALT maar gezien de ernst van het feit geen straf oid.
Maakt dit nog uit voor het veiligheidsonderzoek ? Ik vermeld het uiteraard wel.
Daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik ken collega's met grotere jeugdzondes. ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #253 Gepost op: 18 juni 2015, 11:40:49
Citaat van: Red link=msg=1356734 date=1434619256
Daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik ken collega's met grotere jeugdzondes. ;)

Welke jeugdzondes moet ik dan aan denken? Ik heb namelijk ook wel wat 'gehad' maar ben hier vanaf het begin eerlijk over geweest. En ik hoop dat ik de mogelijkheid krijg een en ander toe te lichten tijdens het huisbezoek..

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #254 Gepost op: 18 juni 2015, 12:12:42
Citaat van: Red link=msg=1356734 date=1434619256

Gelukkig maar  e050
Zojuist de hele papierwinkel ingevuld en bij elkaar gezocht voor het gesprek. Nu nog een maand wachten voordat het gesprek is ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Zenith

• Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #255 Gepost op: 18 juni 2015, 21:25:37
Helaas moet ik een jaartje wachten tot ik weer mag solliciteren...
Cognitieve capaciteitentest een 19 gescoord, maar afgekeurd op stressbestendigheid (2 gescoord waar 3 de norm is).
Geen flauw idee waarom.. Het feit dat er geen toelichting bij zit maakt het niet makkelijker.
Morgen maar even een belletje plegen richting Apeldoorn om te zien of ik nog wat kan lospeuteren, alhoewel ik dat dik betwijfel.
Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam

patrick28

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #256 Gepost op: 18 juni 2015, 22:10:35
Citaat van: Wolfs link=msg=1356660 date=1434576265
Kreeg je aan het einde geen brief mee? Daarin stond namelijk dat je door het eindgesprek gekomen bent en dat er z.s.m. contact met je opgenomen zou worden voor de medische keuring etc. Daarnaast ook alle telefoonnummers van de afdeling W&S per eenheid.

Die kreeg ik namelijk wel gelijk na mijn gesprek.

hey Wolfs, nee geen brief mee gekregen helaas. stond er ook een termijn bij in weken voor de oproep van de medische keuring? Mij is alleen verteld dat het BGO onderzoek ongeveer 6 week in beslag neemt, er is verder geen termijn voor de medische keuring genoemd.  :-\

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #257 Gepost op: 19 juni 2015, 00:56:20
Citaat van: patrick28 link=msg=1356836 date=1434658235
hey Wolfs, nee geen brief mee gekregen helaas. stond er ook een termijn bij in weken voor de oproep van de medische keuring? Mij is alleen verteld dat het BGO onderzoek ongeveer 6 week in beslag neemt, er is verder geen termijn voor de medische keuring genoemd.  :-\

Nee, er staat niks in over een termijn voor de medische keuring. Alleen dat ik de uitnodiging daarvoor ontvang per mail of per post. Ik neem aan dat er eerst telefonisch contact met je wordt opgenomen voor het maken van de afspraak en dat ik de bevestiging per mail/post ontvang.

Verder moet ik na de medische keuring en het BGO onderzoek mijn mail in de gaten houden ivm de akte van aanstelling en mijn aanmelding, die door de eenheid geregeld wordt, aan de politieacademie.
Ik ga het wel beleven. De komende 8 weken moet ik toch geduldig het BGO onderzoek afwachten....
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #258 Gepost op: 19 juni 2015, 09:02:30
Citaat van: Wolfs link=msg=1356864 date=1434668180
Nee, er staat niks in over een termijn voor de medische keuring. Alleen dat ik de uitnodiging daarvoor ontvang per mail of per post. Ik neem aan dat er eerst telefonisch contact met je wordt opgenomen voor het maken van de afspraak en dat ik de bevestiging per mail/post ontvang.

Verder moet ik na de medische keuring en het BGO onderzoek mijn mail in de gaten houden ivm de akte van aanstelling en mijn aanmelding, die door de eenheid geregeld wordt, aan de politieacademie.
Ik ga het wel beleven. De komende 8 weken moet ik toch geduldig het BGO onderzoek afwachten....

Ja, daar zit je wel aan. 12 mei medisch gehad. Vanaf dat moment is het al wachten geblazen...

Succes!!

patrick28

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #259 Gepost op: 19 juni 2015, 09:18:28
Citaat van: jordie29 link=msg=1356887 date=1434697350

Ja, daar zit je wel aan. 12 mei medisch gehad. Vanaf dat moment is het al wachten geblazen...

Succes!!

Hoe veel tijd zat er bij jou tussen het eindgesprek en de medische keuring?