Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 149019 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #650 Gepost op: 20 augustus 2015, 17:34:13
Citaat van: Glennet link=msg=1367968 date=1440066767
Ja heb 5 augustus alles getekend, het lijkt erop dat Den Haag snel is met aanstelling tekenen.
Kleding passen is voor mij 23 september, ook in Apeldoorn!
Het korps ging ons aanmelden geloof ik he, bij de academie.
Ben ook erg benieuwd naar het rooster, Errrugg leuk allemaal!!!
Oh dus daar hoef je in ieder geval niet meer op te wachten.
Ik ga er vanuit dat we wel rond begin september de login gegevens krijgen van de PA.
Tot 5 oktober !

Citaat
Het lange wachten is beloond, gefeliciteerd Sjoerdiej!
Thanks Daniel!
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #651 Gepost op: 21 augustus 2015, 14:24:54
Zijn er hier mensen voor oost Nederland die week 41 starten en die al een datum hebben voor het ophalen van kleding?


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #652 Gepost op: 21 augustus 2015, 14:32:38
Mijn geduld begint ook op te raken (a) Inmiddels bijna 3 weken geleden mijn aanstellings mail ontvangen, waarin stond dat ik binnenkort benaderd zou worden...


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #653 Gepost op: 21 augustus 2015, 16:35:08
Citaat van: MaartenQ link=msg=1368107 date=1440160358
Mijn geduld begint ook op te raken (a) Inmiddels bijna 3 weken geleden mijn aanstellings mail ontvangen, waarin stond dat ik binnenkort benaderd zou worden...

Jij bent dus ook voor oost? Mijn geduld raakt ook op. Vooral als je leest dat sommige korpsen gigantisch snel zijn met het inplannen van nieuwe studenten. Mijn aanstellingsmail dateert ook van 2,5 week geleden. Ik heb wel nog een mail gehad van P&O afdeling oost met een salaris voorstel, maar ook mijn arbeidsvoorwaardengesprek, wat ze klassikaal gaan behandelen, moet nog volgen.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #654 Gepost op: 21 augustus 2015, 16:42:15
Jij bent dus ook voor oost? Mijn geduld raakt ook op. Vooral als je leest dat sommige korpsen gigantisch snel zijn met het inplannen van nieuwe studenten. Mijn aanstellingsmail dateert ook van 2,5 week geleden. Ik heb wel nog een mail gehad van P&O afdeling oost met een salaris voorstel, maar ook mijn arbeidsvoorwaardengesprek, wat ze klassikaal gaan behandelen, moet nog volgen.
Nee, voor Midden-Nederland. Dat zal het probleem wel zijn, dat ze het klassikaal willen doen en nog niet iedereen klaar is met de selectie procedure.


nicolien

  • Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #655 Gepost op: 21 augustus 2015, 17:35:21
Citaat van: MaartenQ link=msg=1368118 date=1440168135
Nee, voor Midden-Nederland. Dat zal het probleem wel zijn, dat ze het klassikaal willen doen en nog niet iedereen klaar is met de selectie procedure.

Midden-NL gaat inderdaad niet zo vlot.
Wacht nog steeds op een belletje voor huisbezoek haha.
Inmiddels ook een vakantie geboekt over 3 weken. Hoop maar dat ze voor die tijd langs kunnen komen  ::)


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #656 Gepost op: 21 augustus 2015, 17:55:54
Citaat van: MaartenQ link=msg=1368118 date=1440168135
Nee, voor Midden-Nederland. Dat zal het probleem wel zijn, dat ze het klassikaal willen doen en nog niet iedereen klaar is met de selectie procedure.

Ook hier na aanstellingsmail niets meer gehoord. Maar ik denk idd ook dat ze wachten tot klasje vol is.
En ach het belangrijkste weten we nu de afhandeling nog.

Citaat van: nicolien link=msg=1368126 date=1440171321
Midden-NL gaat inderdaad niet zo vlot.
Wacht nog steeds op een belletje voor huisbezoek haha.
Inmiddels ook een vakantie geboekt over 3 weken. Hoop maar dat ze voor die tijd langs kunnen komen  ::)

Jeetje duurt echt wel allemaal lang! Maar mag toch hopen dat ze binnen de 3 weken wel dingen kunnen afhandelen toch? Je wacht ook al zo lang!


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #657 Gepost op: 21 augustus 2015, 18:27:05
Midden-NL gaat inderdaad niet zo vlot.
Wacht nog steeds op een belletje voor huisbezoek haha.
Inmiddels ook een vakantie geboekt over 3 weken. Hoop maar dat ze voor die tijd langs kunnen komen  ::)
Kan je diegene van bgo bereiken? Anders gewoon even melden dat je op vakantie gaat, beetje druk erop zetten kan geen kwaad :)


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #658 Gepost op: 22 augustus 2015, 01:03:35
Degene die op huisbezoek komt kun je niet bereiken. Althans niet voordat er afspraak is ingepland.

Ik heb na mijn aanstellings mail de definitieve salarisberekening ontvangen en een uitnodiging voor het aanstellingsgesprek dat volgende week zal plaatsvinden.

Ik ga werken voor de eenheid Limburg. Heb nog niemand gezien hier voor Limburg.  


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #659 Gepost op: 22 augustus 2015, 07:50:26
Degene die op huisbezoek komt kun je niet bereiken. Althans niet voordat er afspraak is ingepland.

Ik heb na mijn aanstellings mail de definitieve salarisberekening ontvangen en een uitnodiging voor het aanstellingsgesprek dat volgende week zal plaatsvinden.

Ik ga werken voor de eenheid Limburg. Heb nog niemand gezien hier voor Limburg.
Nee dat klopt. Maar zij heeft al een keer contact gehad volgens mij omdat er wat was mis gegaan met haar BKR ;)