Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71037 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Evert25

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 291
  • 112 daar red je levens mee
8) 8)
Nog een paar dagen,en dan barst het feest weer los.Ik wordt  Donderdagmiddag om 17:00uur daar verwacht,voor 4x nachtdiensten.Dan zullen mijn collega,s en ik ervoor zorgen dat het terrein ook dit jaar brandveilig zal zijn.Voor een ieder van de medische kant die daar heen gaan,erg veel succes,en vooral erg veel plezier. O0 O0

Ik ben ook van de party draai 1 dagdienst en 3 nachtdiensten dus ik wens ook al mijn collega's heel veel succes en ja ook vooral veel plezier  O0 O0


EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
Volgend jaar misschien eens proberen of ik op mijn werk kan regelen dat ik daar ook me rooster vrij voor kan houden.
Door andere grote evenementen in me eigen afdeling is dat wel wat lastiger volgend jaar.

Tegen die tijd, laat ik het wel aan rood123 weten ;-)

Verder hoop ik dat dit weekend lekker is gelopen voor de hulpverlening.  O0
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Zo dan, het feest is helaas alweer voorbij.Wat een topweekend weer.Van het voorspelde noodweer van Donderdag bleef niet meer over dan wat regen en onweersbuien en een verfrissende wind.Regen vinden ze op Lowlands niet geheel erg,dat wil nog wel eens sfeer verhogend werken :D 8)
Dus no problems,want de rest van het weekend stond in het teken van erg mooi weer.

De sfeer was ontzettend goed,en ik heb de medische mensen aardig druk bezig gezien,met allerlei EHBO-gevallen.Gisteren hebben mijn maatje en ik nog even geassisteert bij een gevalletje van ziekte van Heineken op camping 2.Waar iemand weer overeind gezet moest worden,om in een auto te krijgen.

Wij hebben over het gehele weekend de nodige brandjes te verwerken gehad,met uiteraard gisterochtend de nodige brandende tenten.
En uiteraard ben ik Abbeens tegen het lijf gelopen,zie hem maar eens te ontwijken. ;D ;D ;D


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Zo dan, het feest is helaas alweer voorbij.Wat een topweekend weer.Van het voorspelde noodweer van Donderdag bleef niet meer over dan wat regen en onweersbuien en een verfrissende wind.Regen vinden ze op Lowlands niet geheel erg,dat wil nog wel eens sfeer verhogend werken :D 8)
Dus no problems,want de rest van het weekend stond in het teken van erg mooi weer.

De sfeer was ontzettend goed,en ik heb de medische mensen aardig druk bezig gezien,met allerlei EHBO-gevallen.Gisteren hebben mijn maatje en ik nog even geassisteert bij een gevalletje van ziekte van Heineken op camping 2.Waar iemand weer overeind gezet moest worden,om in een auto te krijgen.

Wij hebben over het gehele weekend de nodige brandjes te verwerken gehad,met uiteraard gisterochtend de nodige brandende tenten.
En uiteraard ben ik Abbeens tegen het lijf gelopen,zie hem maar eens te ontwijken. ;D ;D ;D

die omverlopen is niet zo moeilijk.

maar ik hoor het al weer lowlands was weer top
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Met nog 24 dagen te gaan toch ook dit topic maar weer even nieuw leven in blazen.

Ik ben van de partij. 4 nachten.

En wie nog meer?


EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
Zou het wel willen, maar dan zou ik echt gespleten persoonlijkheid nodig hebben. Ik zit op de DTM :-)
Volgend jaar ?
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Alle dagdiensten ben ik er :)


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Ik ben er ook weer, en breng twee nieuwe mensen mee voor de LLow gekte

Nachten, always donderdag tot zondag, dus...

Tot dan!
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Met nog 24 dagen te gaan toch ook dit topic maar weer even nieuw leven in blazen.

Ik ben van de partij. 4 nachten.

En wie nog meer?

Gedraag je wel een beetje hè M ;-)


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Ik ben voor de nachten present.