0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik denk dat deze vraag ook niet specifiek voor de ambu te stellen is...het gaat op voor alle hulpverleners, klinisch en niet-klinisch. Soms ben je aangeslagen....bv na het plotselingen overlijden van een kraamvrouw van 24 jaar na een acute embolie....maar met humor kom je een eind. Vaak beginnen de gesprekken onderling dan aangeslagen maar kan ook snel omslaan naar relativeren.... voor buitenstaanders is het beter dit niet te horen..die zouden er niets van begrijpen...Ik denk overigens wel dat de gespreksstof op de IC/SEH etc...iets meer op "nivo" is....een dienst lang over borsten...borsten...en....ja borsten...praten gebeurd bij ons niet zo snel! Maar dat zou misschien ook minder vaak gebeuren als je met 2 plegen rijdt?
Ja okay...een béétje sarcasme speelde me parten Maar het imago van "jullie" komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Ik zie hier nog weleens luidjoelende, fluitende AHV'ers uit het raam hangen als er een blonde stoot langs loopt....echt prof. ook! Nivo bouwvakker zeg maar... Misschien moet ik het woord "nivo" in mijn vorige betoog veranderen in Vakinhoudelijke discussies.....beter zo?
De IC en CCU ?? tja, daar praten de dames de hele dag over ''''de'''' kinderen.... ; ''''doet die van jou nou ook.....?'''' ''''Is die van jou al zindelijk...?'''''' ja lekker niveau hoor, werd er gek van! en al die bvroeders maar praten over wandeltochten en verbouwingen, lekker zinnig de hele dag ja , maar misschien komt dat omdat men de gehele dag tussen 4 muren zit zonder veel daglicht, soort van deprivatie zullen we maar denken
;Dehhum ook als het iets minder weer is hebben wij het over wat er op straat rond loopt.Maar zomers is het wel leuker hahahaha.