De hele discussie wordt weer uit zijn verband getrokken, want nu gaan we het ineens weer over brand hebben.
Het gaat erom wie gaat het doen als de brandweer het niet doet, er worden hier suggesties gedaan en daar wordt op gereageerd. We hebben het nu dus niet meer over de brandweer maar over andere organisaties welke het op willen, of zouden kunnen pakken.
Dan blijft het in mijn optiek zo als de brandweer niet levensreddend op kan treden omdat er geen duikers meer zijn, we dan klaar zijn, want er zijn in mijn ogen geen organisaties welke binnen een half uur in het water kunnen liggen om iemand te redden (op welke locatie dan ook).
We gaan dan dus over op bergen en dan zijn er ineens meerdere partijen die het kunnen, ook op commerciële basis.
Maar dan moeten we dat gewoon accepteren en aan de burgers gaan vertellen, rijd je met je auto een water in wat dieper is dan je auto hoog dan zou dat zo maar kunnen betekenen dat je op jezelf bent aangewezen of dat het voorbij is. Niets meer niets minder.
Edit: Ik zie dat Peter ook al een soortgelijke reactie heeft gegeven, dat had ik niet gezien.