Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran

Auteur Topic: Aanbesteding politievoertuigen 2015/2016: Mercedes B-klasse / Mercedes Vito / Volkswagen Touran  (gelezen 686431 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

guest16442

• Gast
Citaat van: RS496 link=msg=1414074 date=1458591580
Ik heb al een paar keer in de nieuwe Passat gereden en hij lijkt me wel erg laag zitten als je snel en veel de auto uit moet..
Er is ook een Passat Cross Country. Deze staat hoger op z'n poten. Dat zou dan mijn inziens een interessante optie kunnen zijn.

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: RS496 link=msg=1414074 date=1458591580
Ik heb al een paar keer in de nieuwe Passat gereden en hij lijkt me wel erg laag zitten als je snel en veel de auto uit moet..

Hetzelfde geldt voor de Golf Variant de nieuwe: ook lekker laag bij de grond en niet praktisch met in/uitstappen met alles op je heupen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Denniyo

• Junior gebruiker
  • **
Gelukkig hebben ze bij Volkswagen overal aan gedacht, Ook van de Golf variant is zo'n mooie opgehoogde versie met wat extra plastic om de bumpers  O0

En voor de duidelijkheid ff wat foto's Bovenste Passat Alltrack en onderste Golf Alltrack:

Dus ik zou zeggen gooi er een leuke motor in, doe er wat strepen en een lampje op en je hebt toch een behoorlijk geschikte combinatie voor de politie volgens mij en dan heb je ook niet meer het probleem dat je vast komt te zitten op het platteland of in de polders. Daarnaast kun je toch cker van de Golf voor 66K euro's wel een aardige politieauto leveren lijkt mij e050

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Als ik de documenten op Tenderned lees gaat het allemaal nog wel even duren voordat er een voertuig van de nieuwe aanbesteding rond rijdt ???
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

CopVR3

• Senior gebruiker
Ga uit van 2e q 2017

gebruiker0401206

• Gast
En tel daar maar een ruime periode bij op. De ME flex voertuigen gaat ook maar heel moeizaam vooruit.

MNL-5200

• Senior gebruiker
idd, na de zomer pas starten met de aanbesteding....duurt dus nog wel ff :-X

André Welten

• Senior gebruiker
Als er dan ook maar een goed stuk gereedschap uitkomt; mij dunkt dat men daar tijd genoeg voor heeft gehad!

HandigeHarry11

• Nieuwe gebruiker
  • *
Citaat
Ondanks schandaal mag Pon surveillanceauto’s leveren
Politie zweert bij VW

4 uur geleden   Olof van Joolen en Gijsbert Termaat
AMSTERDAM - Ondanks een niet te missen opdracht van toenmalig minister Opstelten de aanschaf van politieauto’s over te doen, en de vervolging van de inkopers die zich lieten fêteren door VW-importeur Pon, blijft de politie hier surveillanceauto’s kopen.

Het is de inkoopafdeling in ruim anderhalf jaar tijd niet gelukt een nieuwe aanbesteding uit te schrijven. Hoogstwaarschijnlijk is er volgend jaar om deze tijd nog steeds geen langjarig leveringscontract getekend.

Bron:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25838857/__Politie_zweert_bij_VW__.html

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de bestickering (los van de striping) op opvallende politie dienstvoertuigen? Ik zie steeds vaker afwijkende stickers en teksten terugkomen, bijvoorbeeld een wagenparknummer, de dienst (OvD, hondengeleider), facebook/twitter etc.
Ik zie zelfs complete achterruiten voorzien van stickers voorbij komen. Wat is nu precies de regelgeving hieromtrent?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.