Wat bedoel jij met een risico vormen?
Ik had in het verleden ook gesolliciteerd en was tot het korpsgesprek gekomen moest alleen nog een medische keuring en de verschillende onderzoeken nog afwachten.
In het korpsgesprek waren ze erg positief over mij en mijn rapport, het was een heel relaxt gesprek in vergelijking met wat ik eerder las van dat je helemaal plat gewalst zou worden met vragen viel dat bij mij heel erg mee.
Had zelfs een brief ontvangen waarin stond dat het korps mij onder voorbehoud wilt aanstellen en deze brief niet definitief is. Helaas ontving ik twee weken daarna een nieuw rapport, mijn stressbestendigheid was aangepast onder het minimumniveau waardoor ik niet meer geschikt was en dus ook niet meer bij een ander korps kon solliciteren, ook was dit rapport door een andere psycholoog opgesteld.
Toen ik vroeg waarom dit ineens was gebeurd kreeg ik als antwoord dat ik een risico zou vormen, verder kreeg ik geen uitleg en werd er erg vijandig gedaan tegen mij.
Wat ik niet snap is waarom mijn rapport destijds was aangepast, als ik een risico zou vormen waarom werd mijn rapport aangepast? Was dit om ervoor te zorgen dat ik niet bij een ander korps zou binnendringen?
Maar goed, ik dwaal af. Zoals ik het zo lees denk ik en hoop ik dat er een foutje is geweest en dat het allemaal goed komt bij jou.