PBees, met het citaat bedoel je denk ik dat er volgens jou geen CT ingezet is. Echter; Dierentuinen heeft hierover al wat gezegd:
Die zijn dus wss met de OSC en een CT tp gegaan
Inderdaad de OSC En CT reden met ons mee. Waren zelf met de 8748 onderweg. We zouden even wat gaan eten in een restaurant voor we naar huis zouden gaan. Hebben door de omstandigheden niet gegeten.
Vanaf 1:50 min zie je duidelijk de vlammen de boomtoppen in gaan, voornamelijk de naaldbomen. Dus die 20mtr hoge vlammen en kroonvuur klopt wel.
Dat wil niet zeggen dat ik geen kroonvuur gezien heb. Heb ook geen melding van kroonbrand mee gekregen. Wil dan niet zeggen dat er ergens geen kroonvuur was.
7384 is het natuurbrandvoertuig van gemeente Woensdrecht, 7738 is een 'normale' 4x4 TS Putte.
Op een informele evaluatie met enkele brandweermensen van aanvang inzet begrepen dat de 7384 volgens GMK geen bumpermonitor heeft of mag gebruiken.
TW Baarle-Nassau heeft de mogelijkheid een monitor op het dak te plaatsen. Die zijn wel TP geweest maar ik weet niet of die monitor gebruikt is.
Zover ik weet wordt de 8861 puur als waterwagen gebruikt.