Politie Vrijwilligers

Auteur Topic: Politie Vrijwilligers  (gelezen 248777 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Dylantjes

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #380 Gepost op: 8 oktober 2014, 14:01:03
Vanmiddag gebeld met het bericht dat mijn opleiding wordt uitgesteld naar week 51. Precieze reden weet ik niet, maar ik begin anderhalve maand later dan gepland in Apeldoorn. Jammer maar helaas! Ik dacht ook te begrijpen dat ze geen (vrijwilligers)klas in Amsterdam meer starten(???)

guest16442

• Gast
Reactie #381 Gepost op: 8 oktober 2014, 16:52:31
Ik begin ook later dan gepland (week 51, en de lessen beginnen pas echt in week 2).

29Thomas10

• Forum gebruiker
  • Hulpverlening geïnteresseerd
Reactie #382 Gepost op: 12 oktober 2014, 19:33:58
Dag mensen,
Ik wou even melden dat ik de eerste selectiedag bewust blauw heb doorlopen op 8-10
Eergisteren kreeg ik alweer een uitnodiging voor de tweede selectiedag.
Ik wist niet dat dit zo snel zou gaan.

Ik ben benieuwd

Thomas
Eerst een HBO opleiding, en daarna gaan solliciteren bij de marechaussee

schuimer

• Surveillant van politie
  • Forum gebruiker
Reactie #383 Gepost op: 12 oktober 2014, 20:59:35
Dag Thomas,

Heel veel succes met de selectie!!

Gr. Bert
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

guest15549

• Gast
Reactie #384 Gepost op: 12 oktober 2014, 22:53:22
Ik heb volgende week maandag deel A, spannende tijden..  098uo

29Thomas10

• Forum gebruiker
Reactie #385 Gepost op: 13 oktober 2014, 11:59:46
Citaat van: schuimer link=msg=1301514 date=1413140375
Dag Thomas,

Heel veel succes met de selectie!!

Gr. Bert

Heel erg bedankt.
Alleen de sporttest zie ik heel erg tegen op.

Thomas

LuukPol

• Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #386 Gepost op: 13 oktober 2014, 12:59:28
Ben je al aan het oefenen? De sporttest kan als zwaar worden ervaren. Bijna iedereen krijgt het zwaar tijdens de test, zowel topsporters als hobbyisten. Zo is de test nu eenmaal ontworpen. Een belangrijk onderdeel voor het neerzetten van een goede tijd was voor mij dan ook: doorzetten op karakter. Overigens heb ik geoefend met de Politie-conditie app, dit is absoluut een aanrader. De app voorziet in allerlei oefeningen die vergelijkbaar zijn met onderdelen uit de test en brengt je geleidelijk naar het juiste niveau. Succes!

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #387 Gepost op: 13 oktober 2014, 15:45:46
Ga dus ook niet bedenken dat je krachten moet spreiden, je gaat sowieso helemaal stuk :) Op karakter is hij goed te doen. Zelf deed ik vaak interval training. De laatste keer heb ik hem, terwijl ik ziek was, gelopen in 2.50.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

29Thomas10

• Forum gebruiker
Reactie #388 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:09:45
Citaat van: LuukPol link=msg=1301578 date=1413197968
Ben je al aan het oefenen? De sporttest kan als zwaar worden ervaren. Bijna iedereen krijgt het zwaar tijdens de test, zowel topsporters als hobbyisten. Zo is de test nu eenmaal ontworpen. Een belangrijk onderdeel voor het neerzetten van een goede tijd was voor mij dan ook: doorzetten op karakter. Overigens heb ik geoefend met de Politie-conditie app, dit is absoluut een aanrader. De app voorziet in allerlei oefeningen die vergelijkbaar zijn met onderdelen uit de test en brengt je geleidelijk naar het juiste niveau. Succes!
Citaat van: kaasje link=msg=1301601 date=1413207946
Ga dus ook niet bedenken dat je krachten moet spreiden, je gaat sowieso helemaal stuk :) Op karakter is hij goed te doen. Zelf deed ik vaak interval training. De laatste keer heb ik hem, terwijl ik ziek was, gelopen in 2.50.

Ik ben al aan het oefenen met de politie-conditie app. Ik beschouw deze toch al als aardig zwaar.
Met sporten loop ik meestal op discipline. Niet opgeven en gewoon doorgaan is dan mijn motto.
Ik hoop er in ieder geval het beste van.

Mocht ik hem nou niet halen, waar ik natuurlijk niet van uitga, is er ook nog een herkansing?

7194

• Senior gebruiker
Reactie #389 Gepost op: 13 oktober 2014, 16:16:53
Voor de reguliere opleiding mocht je een half jaar na de testen herkansen. Ik weet of dat inmiddels anders is?

Maar....... De sporttest is met een goede basisconditie en doorzettingsvermogen goed te doen. Hoe goed je ook bent in sport, de test is en blijft zwaar. Probeer tijdens de voorbereiding niet alleen de focussen op de duurconditie. Dat helpt wel, maar explosief trainen werkt waarschijnlijk beter.

Zelf probeer ik iedere keer weer een PR te lopen. Momenteel zit ik op 2.28 min.