0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
redactie Regio15.nl@regio15Demonstranten ‘belegeren’ aan diverse kanten het bureau. Hekken zijn echter dicht en binnen staat de ME. #Mitch #DenHaag.Nadat er gegooid was met stenen e.d. kwam de ME in actie. #Mitch #Denhaag 9:35pm · 29 Jun 2015
redactie Regio15.nl@regio15Demonstranten ‘belegeren’ aan diverse kanten het bureau. Hekken zijn echter dicht en binnen staat de ME. #Mitch #DenHaag.Nadat er gegooid was met stenen e.d. kwam de ME in actie. #Mitch #Denhaag 9:35pm · 29 Jun 2015 Foto('s) geplaatst met toestemming van rechthebbende
Politie Den Haag @PolDenHaagDen Haag - Politie betuigt steun: De politie leeft mee met de nabestaanden van de 42-jarige overleden man uit Aruba. bit.ly/1g3krsf9:44pm · 29 Jun 2015 ·
Erik Bunte – @ErikHVNLDe ME was niet zichtbaar in het bureau. Toen deze agenten bij de ingang werden belaagd kwam er een charge
Redactie Regio15.nl @regio15Een vrouwelijke politieruiter en haar paard raakten gewond door stenen. Ambu ter plaatse #Mitch #DenHaag pic.twitter.com/sFt08dx6ZP10:19pm · 29 Jun 2015
Over het algemeen lopen demonstraties tegen politiegeweld uit op geweld tegen de politie
Ik zei het, ik zei het!!
LiveFlightTweet @LiveFlightTweet 2 min.De #Politieheli #Police25 vliegt boven Den Haag en brengt de rellen in kaart naar aanleiding van demonstratie tegen politiegeweld. #Mitch