Start opleiding oktober verschoven naar begin 2016

Auteur Topic: Start opleiding oktober verschoven naar begin 2016  (gelezen 10377 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tibor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #20 Gepost op: 25 juli 2015, 15:23:22
Citaat van: PWB link=msg=1363585 date=1437735083
Zojuist de brief met daarin de intentie tot aanstelling ontvangen. Ze schrijven dat ik in principe in week 41 zou starten met de opleiding. Ook heb ik geen email gehas. Zou ik dan geluk hebben..? :)

Dan heb je de medische keuring en antecedenten onderzoek al gehad neem ik aan? Voor welke regio ben je?
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 25 juli 2015, 16:14:52
Citaat van: Tibor link=msg=1363755 date=1437830602
Dan heb je de medische keuring en antecedenten onderzoek al gehad neem ik aan? Voor welke regio ben je?
Nee, die moeten na die brief nog komen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 25 juli 2015, 16:32:16
Het klopt wat Wolfs zegt. Het medisch onderzoek zal nog wel eventjes op zich moeten laten wachten. Heb eergisteren mijn ogen laten laseren om aan de visuseis te voldoen. En die hebben nu even nodig om te herstellen :)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

patrick28

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #23 Gepost op: 25 juli 2015, 16:59:18
Hoi allemaal, Ik ben nu een dikke week op vakantie in het buitenland en kijk nu voor het eerst even weer op het forum.

Ik heb 11 juni mijn eindgesprek positief afgerond voor de eenheid noord, een week later kreeg in een brief met de intentie tot aanstelling voor de start van oktober. Aan het eind van het gesprek werd mij verteld dat ik een van de laatste zou zijn die voor de start van oktober een aanstelling zou krijgen. In totaal zouden er 12 mensen nodig zijn in oktober (naar alle waarschijnlijkheid is de opleiding om deze reden dan ook in Apeldoorn ipv in Drachten).

Ik zelf heb nog helemaal niks gehoord over een eventuele latere start datum, net als dat ik nog steeds niet weet wanneer mijn huisbezoek zal gaan plaats vinden. Dit komt denk ik omdat ze bij w&s weten dat ik deze 3 week op vakantie ben.

Tibor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #24 Gepost op: 25 juli 2015, 20:35:33
Citaat van: PWB link=msg=1363769 date=1437834736
Het klopt wat Wolfs zegt. Het medisch onderzoek zal nog wel eventjes op zich moeten laten wachten. Heb eergisteren mijn ogen laten laseren om aan de visuseis te voldoen. En die hebben nu even nodig om te herstellen :)

Oke ik snap het, want ik heb alleen een brief na het korpsgesprek + aanstellingsgesprek mee gekregen. Daarin de arbeidsvoorwaarden etc. en binnenkort de laatste 2 onderdelen van de procedure krijg. Maar dus geen mail van intentie tot aanstelling. Mijn eindgesprek was 17 juli, wanneer is die van jou geweest dan?

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 25 juli 2015, 20:39:27
Citaat van: Tibor link=msg=1363795 date=1437849333
Oke ik snap het, want ik heb alleen een brief na het korpsgesprek + aanstellingsgesprek mee gekregen. Daarin de arbeidsvoorwaarden etc. en binnenkort de laatste 2 onderdelen van de procedure krijg. Maar dus geen mail van intentie tot aanstelling. Mijn eindgesprek was 17 juli, wanneer is die van jou geweest dan?
Daar krijg je ook geen mail van. De eenheid moet jou die brief dan nog sturen. Ik kreeg die brief 3 dagen na mijn eindgesprek van de eenheid(A'dam) waarbij ik gesolliciteerd heb.

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 25 juli 2015, 20:40:56
Afgelopen woensdag het eindgesprek gehad en vrijdag de brief in de bus. Gesolliciteerd bij de eenheid Amsterdam.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #27 Gepost op: 25 juli 2015, 20:43:22
Onze eenheid is daar dus redelijk vlot in. :)

Tibor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #28 Gepost op: 25 juli 2015, 20:51:17
oke Amsterdammers zijn dus wat sneller dan de Noordelingen  ;)

Thnx voor de reacties, ik wacht het nu maar af. Ze zullen wel rustig aan doen met mijn laatste 2 onderdelen plannen
aangezien februari 2016 nog wel even duurt. Succes met de opleiding alvast!

nicolien

• Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #29 Gepost op: 26 juli 2015, 11:03:21
Ik heb bijna 6 weken geleden mijn eindgesprek gehad.
Met succes afgerond, net als de medische keuring.
Heb destijds een brief gekregen met een 'voorlopige' aanstelling voor de opleiding van week 41
Tot op heden niks meer gehoord, wacht nog steeds op het huisbezoek.
Hoop maar dat mijn plek vast staat en niet dat ik ook word doorgeschoven omdat er nu geen tijd is voor een bezoek  :(
De opleiding start over ruim 2 maanden en weet nog niet eens waar ik kom te werken, waar ik naar school moet...
Maar goed, ik wacht het nog maar even af