Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88711 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

San

• Forum gebruiker
Reactie #160 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:27:09
Ik ben overigens 26 november uitgenodigd. ....
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #161 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:29:56
Citaat van: Lydia81 link=msg=1376404 date=1443723978
Dus de procedure kan dus ook helemaal stop gezet worden, ondanks positief rapport?
Wat ze in voorgaande sollicitatierondes wel eens hebben gedaan is als ze een overschot aan geschikte kandidaten hadden, is dat je in de portefeuille wordt geplaatst. Dat betekend dat ze de eerstvolgende keer dat er vacatures zijn eerst de sollicitanten uitnodigen die in de portefeuille zitten van voorgaande rondes. Als je sporttest en rapport nog geldig zijn (daar zit een bepaald termijn aan) dan mag je verder gaan in de procedure waar je de vorige keer bent geëindigd.

Of dat deze keer ook zo gaat weet ik niet, dit is enkel hoe het in het verleden ging. ;)

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #162 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:34:45
Citaat van: San link=msg=1376402 date=1443723949
Ik heb dezelfde mail zojuist ontvangen!
Dat is vreemd he??

Ik hoopte eigenlijk na het huisbezoek een definitief antwoord te krijgen en de sollicitatie procedure positief af te ronden.......
Betekent dit dat er op deze dag ook nog getest en beoordeeld wordt of is dit puur informatief...

Dacht ook echt dat ik deze dag bewust had overgeslagen omdat mijn partner inmiddels 8 jaar voor de politie werkt en ik in mijn huidige baan veel samen werk met politie en fo.... Dus heb wel een idee wat dit voor effect heeft op mijn privé leven..

Bijzonder dat we dat nu aan het einde vd procedure krijgen

Er kan die dag beoordeeld worden. Echter is de kans dat ze tijdens bewust blauw iemand negatief advies geven echt heel erg klein.

Het is eigenlijk informatief, je gaat bijvoorbeeld een quiz spelen, met vragen zoals: mag je bij de politie een tatoeage hebben, kan ik als ik werkzaam ben bij de politie nog dronken uit de kroeg rollen enz.

Ook krijg je een casus waarbij jij een politie jas aan moet trekken en een situatie op moet lossen. Echter word deze situatie zo gespeeld dat hij niet op te lossen is.

Ik heb het als een zeer leuke en erg informatieve dag ervaren!
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

San

• Forum gebruiker
Reactie #163 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:36:26
Citaat van: Barnie link=msg=1376362 date=1443719348
Hallo allemaal,

Heb een aantal maanden geleden een positief rapport gekregen, met bericht dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het eindgesprek.
Vandaag onderstaand bericht gehad.
Zijn er nog meer mensen die dit bericht telefonisch, danwel per mail gehad hebben?

Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie hoofdagent bij Amsterdam delen we je mee dat we jouw selectieprocedure tijdelijk on hold zetten.
Alle beschikbare plaatsen voor het eindgesprek zijn inmiddels ingevuld. Zodra er een plaats voor jou vrijkomt, nemen we uiteraard contact met je op.
We streven er in ieder geval naar om begin november 2015 definitieve duidelijkheid te geven of jouw selectieprocedure verder wordt voortgezet.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.  

Wanneer heb jij je positieve rapport ontvangen dan? Als je praat over een paar maanden geleden...

Wat Daniel zegt heb ik ook al wel is gehoord.. is volgens mij vorig jaar ook zo gegaan met een aantal sollicitanten...
Welke start data stond er toen je solliciteerde?

mikenelson

• Brandweer Manschap A, Chauffeur / Aspirant Politie N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #164 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:36:56
Citaat van: Lydia81 link=msg=1376404 date=1443723978
Dus de procedure kan dus ook helemaal stop gezet worden, ondanks positief rapport?

Citaat van: Barnie link=msg=1376362 date=1443719348
Hallo allemaal,

Heb een aantal maanden geleden een positief rapport gekregen, met bericht dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het eindgesprek.
Vandaag onderstaand bericht gehad.
Zijn er nog meer mensen die dit bericht telefonisch, danwel per mail gehad hebben?

Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie hoofdagent bij Amsterdam delen we je mee dat we jouw selectieprocedure tijdelijk on hold zetten.
Alle beschikbare plaatsen voor het eindgesprek zijn inmiddels ingevuld. Zodra er een plaats voor jou vrijkomt, nemen we uiteraard contact met je op.
We streven er in ieder geval naar om begin november 2015 definitieve duidelijkheid te geven of jouw selectieprocedure verder wordt voortgezet.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.  

Maar het zou natuurlijk net zo goed kunnen dat er een portefeuille komt zoals ook eerder gebeurd is.

San

• Forum gebruiker
Reactie #165 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:39:51
Oké Rudger1. Bedankt voor de informatie! Lijkt me een hele leuke middag als ik dat zo hoor... ben benieuwd!!!

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #166 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:56:07
Citaat van: Rutger1 link=msg=1376412 date=1443724485
Er kan die dag beoordeeld worden. Echter is de kans dat ze tijdens bewust blauw iemand negatief advies geven echt heel erg klein.

Tegenwoordig ligt de keuze of een kandidaat door gaat na bewust blauw helemaal bij de kandidaat zelf. Er wordt door de Politie op deze dagen geen advies gegeven, je gaat automatisch door naar Deel A wanneer je aanwezig bent geweest bij bewust blauw.

Wil je na deze dag niet door, dan kan je dat direct aangeven op de dag zelf. Ook is er de mogelijkheid om het later door te geven, bijvoorbeeld als je de informatie eerst even op je in wil laten werken. In principe (tenzij je jezelf daar raar opstelt of raar gedrag gaat vertonen) wordt er door de Politie bij deze dagen niemand afgewezen.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #167 Gepost op: 1 oktober 2015, 21:24:30
Dat is een optie, maar ik zou morgen gewoon even W&S bellen. Die kunnen je vast meer duidelijkheid verschaffen dan wij vanaf onze computer.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #168 Gepost op: 1 oktober 2015, 21:59:52
Ik heb nog geen mail gehad.
En vindt het maar een rare constructie. Ben je eindelijk na meer dan 7 a 8 maanden alle testen door. Kun je nog een info avond bijwonen om te zien of het je zelf wel wat lijkt. Ik denk dat als het niks voor je is, je wel door de mand valt bij het eindgesprek. Even afwachten of ik de mail ook krijg maar ik moet ook nog wachten op het telefoontje voor het thuis gesprek. En die hebben jullie beide al wel gehad  ;)

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #169 Gepost op: 1 oktober 2015, 22:06:39
Citaat van: San link=msg=1376402 date=1443723949
Ik heb dezelfde mail zojuist ontvangen!
Dat is vreemd he??

Ik hoopte eigenlijk na het huisbezoek een definitief antwoord te krijgen en de sollicitatie procedure positief af te ronden.......
Betekent dit dat er op deze dag ook nog getest en beoordeeld wordt of is dit puur informatief...

Dacht ook echt dat ik deze dag bewust had overgeslagen omdat mijn partner inmiddels 8 jaar voor de politie werkt en ik in mijn huidige baan veel samen werk met politie en fo.... Dus heb wel een idee wat dit voor effect heeft op mijn privé leven..

Bijzonder dat we dat nu aan het einde vd procedure krijgen

Ja ik vind het apart dat ze er alsnog voor kiezen om Bewust Blauw door te laten gaan voor ons.. Maar goed, erg is het ook niet natuurlijk. Ik dacht al dat deze dag puur informatief was, maar ik lees hier nog eens de bevestiging! Dus niks te vrezen die dag.  0098

Jammer, de 26e, trouwens. Maar als bij ons beide de selectieprocedure verder goed verloopt zullen we elkaar heus wel tegen komen op de academie ;)