Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88713 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #170 Gepost op: 1 oktober 2015, 22:08:06
Citaat van: jimmy link=msg=1376447 date=1443729592
Ik heb nog geen mail gehad.
En vindt het maar een rare constructie. Ben je eindelijk na meer dan 7 a 8 maanden alle testen door. Kun je nog een info avond bijwonen om te zien of het je zelf wel wat lijkt. Ik denk dat als het niks voor je is, je wel door de mand valt bij het eindgesprek. Even afwachten of ik de mail ook krijg maar ik moet ook nog wachten op het telefoontje voor het thuis gesprek. En die hebben jullie beide al wel gehad  ;)

Jij hebt gesolliciteerd voor Midden-Nederland toch jimmy (even snel uit mijn hoofd gezegd)? In dat geval zal het aan de Eenheid liggen denk ik.
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

San

• Forum gebruiker
Reactie #171 Gepost op: 1 oktober 2015, 22:56:27
Ja
Citaat van: jimmy link=msg=1376447 date=1443729592
Ik heb nog geen mail gehad.
En vindt het maar een rare constructie. Ben je eindelijk na meer dan 7 a 8 maanden alle testen door. Kun je nog een info avond bijwonen om te zien of het je zelf wel wat lijkt. Ik denk dat als het niks voor je is, je wel door de mand valt bij het eindgesprek. Even afwachten of ik de mail ook krijg maar ik moet ook nog wachten op het telefoontje voor het thuis gesprek. En die hebben jullie beide al wel gehad  ;)

Ik vind het ook erg vreemd, maar goed misschien is het een kwestie van afvinken. Ben het er mee eens dat als je na je eindgesprek nog niet ' bewust blauw' bent dan heeft er iemand zitten slapen haha....
Denk ook dat het eenheid gebonden is dat jij nog wel op je telefoontje zit te wachten.
Hoop dat je ook snel iets hoort!

San

• Forum gebruiker
Reactie #172 Gepost op: 1 oktober 2015, 23:03:42
@ Mike,  zeker jammer!! En idd als we beide het laatste stapje ook nog goed doorlopen zien we elkaar sowieso op de acedemie.
Wie weet zitten we wel in dezelfde klas :)

Rutger1

• Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
Reactie #173 Gepost op: 2 oktober 2015, 10:28:26
Citaat van: Citroen link=msg=1376425 date=1443725767
Tegenwoordig ligt de keuze of een kandidaat door gaat na bewust blauw helemaal bij de kandidaat zelf. Er wordt door de Politie op deze dagen geen advies gegeven, je gaat automatisch door naar Deel A wanneer je aanwezig bent geweest bij bewust blauw.

Wil je na deze dag niet door, dan kan je dat direct aangeven op de dag zelf. Ook is er de mogelijkheid om het later door te geven, bijvoorbeeld als je de informatie eerst even op je in wil laten werken. In principe (tenzij je jezelf daar raar opstelt of raar gedrag gaat vertonen) wordt er door de Politie bij deze dagen niemand afgewezen.

Klopt, daarom zeg ik ook dat de kans heel erg klein is. De politie kan daar wel degelijk een negatief ADVIES geven, tijdens mijn selectie ronden ook gebeurd bij iemand. Deze persoon gaf nogal vreemde antwoorden, wat hij precies zei ga ik niet verder op in.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #174 Gepost op: 2 oktober 2015, 12:18:19
Zonet het huisbezoek gehad. Was een informeel, gezellig gesprek zelfs haha. Bij mij gingen de vragen vooral over mijn verleden en huidige situatie. Ook uiteraard over mensen die ik ken. Heb er best een goed gevoel bij, nog even afwachten natuurlijk! Kan zo'n 2 a 3 weken duren voor de uitslag.

@San, wie weet inderdaad!

San

• Forum gebruiker
Reactie #175 Gepost op: 2 oktober 2015, 13:13:11
Citaat van: Mike.H link=msg=1376557 date=1443781099
Zonet het huisbezoek gehad. Was een informeel, gezellig gesprek zelfs haha. Bij mij gingen de vragen vooral over mijn verleden en huidige situatie. Ook uiteraard over mensen die ik ken. Heb er best een goed gevoel bij, nog even afwachten natuurlijk! Kan zo'n 2 a 3 weken duren voor de uitslag.

@San, wie weet inderdaad!

Fijn dat het gesprek voor je gevoel zo goed verlopen is!! Zeker als je het gezellig kan noemen, geeft sowieso dan al een goed gevoel!!
Maarrrr pfff weer 2 tot 3 weken wachten?? Gaat het BGO in die komende 3 weken verder of is het echt alleen de beslissing waar je op moet wachten?

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #176 Gepost op: 2 oktober 2015, 13:19:41
Citaat van: San link=msg=1376577 date=1443784391
Fijn dat het gesprek voor je gevoel zo goed verlopen is!! Zeker als je het gezellig kan noemen, geeft sowieso dan al een goed gevoel!!
Maarrrr pfff weer 2 tot 3 weken wachten?? Gaat het BGO in die komende 3 weken verder of is het echt alleen de beslissing waar je op moet wachten?

Zeker! Ik ga nog niet te hard juichen natuurlijk, eerst afwachten. Maar goed, weer een tijd wachten inderdaad. Hij zei dat er nog een aantal referenten worden gebeld en dan over ca. 2 a 3 weken zou ik door de academie zelf gebeld worden voor de beslissing.

murk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #177 Gepost op: 2 oktober 2015, 15:24:11
Nog paar weekjes afwachten Mike komt goed  O0
Ik mag de 12e naar eindhoven voor mijn eindgesprek :)

Barnie

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #178 Gepost op: 2 oktober 2015, 19:35:19
Citaat van: Barnie link=msg=1376362 date=1443719348
Hallo allemaal,

Heb een aantal maanden geleden een positief rapport gekregen, met bericht dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het eindgesprek.
Vandaag onderstaand bericht gehad.
Zijn er nog meer mensen die dit bericht telefonisch, danwel per mail gehad hebben?

Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie hoofdagent bij Amsterdam delen we je mee dat we jouw selectieprocedure tijdelijk on hold zetten.
Alle beschikbare plaatsen voor het eindgesprek zijn inmiddels ingevuld. Zodra er een plaats voor jou vrijkomt, nemen we uiteraard contact met je op.
We streven er in ieder geval naar om begin november 2015 definitieve duidelijkheid te geven of jouw selectieprocedure verder wordt voortgezet.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.  

Vandaag maar even gebeld met W&S.
Deze gaf aan dat de reden van het on hold zetten is dat de klassen voor N4 februari nu al gevuld zijn met volledig gekeurde kandidaten.
Ze kon/mocht me niet vertellen waarom sommigen de afgelopen weken wel/niet uitgenodigd waren voor het eindgesprek.
Ook kon ze niet vertellen of, en wanneer de volgende klassen na februari zouden starten.

Zijn er inmiddels meerderen die een on-hold bericht hebben, danwel bericht hebben dat ze daadwerkelijk doorgeschoven worden?
Sollicitatie Hoofdagent - Amsterdam

Bram23

• Forum gebruiker
Reactie #179 Gepost op: 3 oktober 2015, 14:43:50
Citaat van: Barnie link=msg=1376679 date=1443807319
Vandaag maar even gebeld met W&S.
Deze gaf aan dat de reden van het on hold zetten is dat de klassen voor N4 februari nu al gevuld zijn met volledig gekeurde kandidaten.
Ze kon/mocht me niet vertellen waarom sommigen de afgelopen weken wel/niet uitgenodigd waren voor het eindgesprek.
Ook kon ze niet vertellen of, en wanneer de volgende klassen na februari zouden starten.

Zijn er inmiddels meerderen die een on-hold bericht hebben, danwel bericht hebben dat ze daadwerkelijk doorgeschoven worden?

Ik zat in de sollicitatieprocedure voor week 5, maar heb inmiddels mail gehad dat ik ben doorgeschoven naar week 21. Eindgesprek staat voor januari gepland.