Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88712 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Lydia81

• Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #180 Gepost op: 3 oktober 2015, 21:50:05
Citaat van: Barnie link=msg=1376679 date=1443807319
Vandaag maar even gebeld met W&S.
Deze gaf aan dat de reden van het on hold zetten is dat de klassen voor N4 februari nu al gevuld zijn met volledig gekeurde kandidaten.
Ze kon/mocht me niet vertellen waarom sommigen de afgelopen weken wel/niet uitgenodigd waren voor het eindgesprek.
Ook kon ze niet vertellen of, en wanneer de volgende klassen na februari zouden starten.

Zijn er inmiddels meerderen die een on-hold bericht hebben, danwel bericht hebben dat ze daadwerkelijk doorgeschoven worden?

Barnie, goed dat je even hebt gebeld naar W&S. Ik had ook al gebeld maar ik werd er niet wijzer van. Laten we hopen dat we in november te horen krijgen dat we alsnog op gesprek mogen komen. Zo niet dan komen we waarschijnlijk in portefeuille denk je niet?

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #181 Gepost op: 5 oktober 2015, 10:54:21
Citaat van: mikenelson link=msg=1376400 date=1443723793
Zoals ik het lees horen jullie voor november of: jullie sollicitatie doorgaat/jullie in  een portefeuille komen/???

Ik denk dat alles nu vol zit en dat ze kijken of er nog mensen afvallen bij het medische of antecedentenonderzoek en er zo weer plekken vrijkomen. Dat zou dan ook betekenen dat de meeste van ons vóór eind november een definitieve ja of nee hebben.

De spanning was in het begin wel leuk, maar met dit soort berichten wordt ik toch weer zenuwachtig. Ik ben al van oktober naar februari gezet... zou eigenlijk vandaag begonnen moeten zijn  :'(
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

San

• Forum gebruiker
Reactie #182 Gepost op: 5 oktober 2015, 11:06:41
Ik precies hetzelfde! Eerste startdatum zou vandaag zijn..... Doorgezet naar week 5 van 2016.. en idd het begin, de spanning allemaal leuk!!! Nu met al deze verhalen zo tussendoor toch beetje zenuwachtig!  
Aan de andere kant we hebben de intentie tot aanstelling gehad. Week 5, 2016 dat betekent dat we onder voorbehoud van medische keuring en bgo al ingepland zijn in een klas dus in principe zou ik me daar geen zorgen over moeten maken.

Zal toch heel blij zijn als alles afgerond is!
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #183 Gepost op: 5 oktober 2015, 11:44:09
Ik zou ook eigenlijk vandaag beginnen maar uiteindelijk doorgeschoven naar week 5 2016. Heb ook mijn intentie tot aanstelling gehad deze geeft ook februari 2016 aan. Volgende week maandag mijn antecedentenonderzoek en dag erna de medische keuring. En dan hoor ik eindelijk of het een definitieve ja wordt of niet.

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #184 Gepost op: 5 oktober 2015, 12:51:11
Intentie tot instelling inderdaad in the pocket. Hopelijk is dat onze "zekerheid".

Moet nog steeds een datum krijgen voor medisch onderzoek en antecedenten.  e050
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #185 Gepost op: 5 oktober 2015, 17:46:13
Van de week ook maar eens gemaild en dit was de reactie.

Beste Jimmy,

We hebben de vraag ontvangen hoe ver het staat met het BGO onderzoek.

Na het landelijk eindgesprek  hebben wij je dossier ontvangen. Vervolgens na controle sturen wij het dossier compleet naar de afdeling, die het huisbezoek inplant.

Dit is een onafhankelijke afdeling. Vanaf dit moment kan het inderdaad 6 tot 8 weken duren het hele proces. Het is namelijk ontzettend arbeidsintensief werk.

Omdat er onderzoeken voor kandidaten die eerder instromen eerder afgerond moeten worden kan het zijn, dat de afdeling nog niet begonnen is of op dit moment bezig is met het onderzoek.

In de maand november krijgen wij een terugkoppeling omtrent alle onderzoeken. De start van de opleiding is in week 05.

Tevens heeft de uitslag een bepaalde houdbaarheidsdatum.

Op dit moment kan ik je helaas niet meer informeren en blijf het goed in de gaten houden.

Met andere woorden kon nog wel eens een aantal weken duren voor ik gebeld wordt..... wordt er inmiddels wel wat moedeloos van.

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #186 Gepost op: 5 oktober 2015, 22:26:42
1 dag nadat ik het mailtje kreeg dat ik naar week 5 was verplaatst kreeg ik de intentie tot aanstelling binnen. In die brief stond echter dat ik in oktober zou beginnen. Toen na een belletje met W&S hadden ze een fout gemaakt, was toch week 5.  :-\ Ik zal ook zeker blij zijn als het allemaal is afgerond! Nog een paar weken als het goed is.

@jimmy irritant dat je nog steeds niet weet wanneer je uberhaupt je huisbezoek hebt.. Ligt dus toch aan de eenheid. Maar goed, nog even geduld. O0

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #187 Gepost op: 6 oktober 2015, 15:09:54
Is er iemand die op dit moment solliciteerd voor de eenheid Noord-Holland of een andere eenheid en vandaag ook de uitnodiging voor bewust blauw heb gekregen? Vind dit een beetje apart heb volgende week namelijk het antecedentenonderzoek en medische keuring mag ik daarna nog bewust blauw gaan doen op 8 december.

San

• Forum gebruiker
Reactie #188 Gepost op: 6 oktober 2015, 15:36:39
Het geduld hebben en het afwachten is waarschijnlijk voor iedereen het zwaarst van de hele procedure.
Zeker tegen het 'einde' is het wachten en het afhankelijk zijn van diverse afdelingen erg lang!
Maar uiteindelijk worden we allemaal uitgenodigd voor de medische keuring, afspraken gemaakt voor huisbezoeken ed...

Ik heb vandaag mijn huisbezoek gehad. Was informeel gesprek. Meneer is dik 2 uur geweest en dat lijkt zelfs nog te kort voor alle vragen en informatie die er te delen valt.
Heb er een goed gevoel aan over gehouden en nu is het wederom afwachten..... Eind oktober zal ik in het beste geval gebeld worden door de academie, in het slechtste geval een brief met een negatief advies krijgen..

San

• Forum gebruiker
Reactie #189 Gepost op: 6 oktober 2015, 15:42:34
Citaat van: jimmy link=msg=1377191 date=1444059973
Van de week ook maar eens gemaild en dit was de reactie.

Beste Jimmy,

We hebben de vraag ontvangen hoe ver het staat met het BGO onderzoek.

Na het landelijk eindgesprek  hebben wij je dossier ontvangen. Vervolgens na controle sturen wij het dossier compleet naar de afdeling, die het huisbezoek inplant.

Dit is een onafhankelijke afdeling. Vanaf dit moment kan het inderdaad 6 tot 8 weken duren het hele proces. Het is namelijk ontzettend arbeidsintensief werk.

Omdat er onderzoeken voor kandidaten die eerder instromen eerder afgerond moeten worden kan het zijn, dat de afdeling nog niet begonnen is of op dit moment bezig is met het onderzoek.

In de maand november krijgen wij een terugkoppeling omtrent alle onderzoeken. De start van de opleiding is in week 05.

Tevens heeft de uitslag een bepaalde houdbaarheidsdatum.

Op dit moment kan ik je helaas niet meer informeren en blijf het goed in de gaten houden.

Met andere woorden kon nog wel eens een aantal weken duren voor ik gebeld wordt..... wordt er inmiddels wel wat moedeloos van.

Ook jij wordt vast snel uitgenodigd. Je bent iig ingedeeld voor week 5 van 2016.

Ik las in de krant dat er 80 nieuwe leerlingen in rotterdam hun eed hebben afgelegd. In Rotterdam werken er 3 mensen die het BGO draaien... Het is dus echt aanpoten voor deze mensen. Vandaar dat het waarschijnlijk zo lang duurt....

Nog even volhouden dus!!!